![]() |
|
|
||||
|
||||
take a look yourself!!
alle kritiek is welkom!! als moderator's zou ik Werner en Tibo voorstellen!!! En Sennake of course!! Moja dienen kan da zowieso al vermits em admin is!! airco
|
||||
|
||||
voor schikking: ik zou het onder f1 en autosport plaatsen, kwestie dat het hier toch nog altijd een autosport-forum is, en geen date café.....
|
||||
|
||||
gelijk one zegt,is volgens mij beter, of gewoon onder F1 nu en histopry, ma kzou et ni helemaal vanboven zetten.
|
|
||||
|
||||
THX Airco.
En ge moogt mijne naam er achter plakken. Kunt ge misschien bij geplande ontmoetingen nog opmerken dat daar de huidige meeting ook bijzit? Bv. als we een gans weekend meeting houden? Allee ge ziet maar. |
|
||||
|
||||
Mjah, ik wil écht niet tegenliggen enzo eh, maar een compleet forumgedeelte ervan maken mét dan nog eens 2 subforums vond ik wel ietke teveel van 't goeie.
Ik had eerder een subforum onder 'stuffis generalis' verwacht... En op lange termijn dacht ik om het onderdeel meetings op een site te maken....hierbij moet ik wel toegeven dat we min of meer nog geen zier hebben uitgestoken om de paddock meer publiekelijk bekend te maken (daarmee bedoel ik banners etc...) een site zou een goeie stap in die richting kunnen betekenen...maar nu onze studies terug bezig zijn weet ik niet echt of er iemand de tijd oftewel zelfs de 'goesting' gaat in hebben....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()