![]() |
|
|
||||
|
||||
zoals reeds eerder gemeld zal ik dit jaar niet mee kunnen gaan.
![]() En als ik Werner lijst zie, doet mijn hartekke zeer. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Depaddock goes Le Mans 2004
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Bart, ik stel voor dat je die toelating schriftelijk in viervoud aanvraagt, voorzien van de nodige stempels en afschriften van goed zedelijk gedrag
![]() 't Mag allemaal niet te gemakkelijk gaan hé. Zelf kies ik waarschijnlijk voor de inmiddels traditionele driedaagse oplossing (vrijdag tot en met zondag). Le Mans is niet zo groot, we vinden mekaar wel ![]() ![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor de gelukkigen die dit jaar kunnen / mogen gaan...........de opwarmer voor de race is om het op zijn duits te zeggen "Super Geil"
![]() Er zal namelijk een race plaatsvinden van de Historic Group C, men is bezig om een veld samen te stellen van 30 tot 40 wagens ![]() Dit is waarschijnlijk een "once in a lifetime" ervaring. Zie de foto's wel voorbij komen van de paddock'ers die gaan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|