De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-10-2001, 16:59
RoBByNiO
Guest

Quote:
Montoya, prachtig inhaalmaneuver op MS
niet gezien hoor!
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 17:21
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ikke wel!!!

mor andersom int begin van de race ook wur!! ;-)

airco
Old 02-10-2001, 17:34
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

En Verstappen won.....zoals gewoonlijk.......een plaats of zes, zeven in de eerste ronden na de start!

Jan
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 17:41
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
hakkinen gewonnen en bomfunk Mc's hebben een nieuw liedje
watch out the finns are back !!!!!!!

Reply With Quote
Old 02-10-2001, 17:43
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by RoBByNiO
rating: 8/10 voor de race!
Dan zedde wel rap content zenne. Een 6/10. Meer ni. Vond de race ni zo boeiend. Wel mooi ingehaald en een verdiende winnaar.
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 17:50
RoBByNiO
Guest

ik ben niet rap content: ik heb een 8 gegeven omdat het moeilijk te voorspellen was wie de race ging winnen: het kon Hakkinen, Barrichello, Montoya of zelfs iemand anders zin op bepaalde momenten! Ik vond het spannend van begin tot eind, iets wat je neit van elke andere GP kon zeggen!
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 18:10
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

das waar. Maar toch was de race slaapverwekkend. Ik ben voor den eerste keer in slaap gevalle tijdes een race. Da kan ook vant werk zijn zenne.
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 18:30
RoBByNiO
Guest

zeker van dat het vant werk komt!

en door het misschioen alte begin?

voor mij blijft het een van de beste GP's van het seizoen hoor
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 18:48
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Niet gezien, of niet willen zien?

quot F1racing Nl:
"Die kreeg het halverwege de wedstrijd aan de stok met de oprukkende Juan Pablo Montoya. De Colombiaanse publiekslieveling kreeg de Amerikaanse fans uiteindelijk ook op de banken toen hij alweer een magistrale inhaalbeweging uit zijn mouw schudde. De Williams rijder plaatste zijn FW22 helemaal onder de achtervleugel van Schumachers Ferrari. Die had niks in de gaten omdat hij zijn aandacht gevestigd had op de wagen voor zich die hij zou gaan dubbelen."

Ja, jullie zullen ook nooit veranderen als het over MS gaat! En btw, jij was het Robbynyo die uithaalde naar DC maar dan nadien je tekst veranderd hebt.
Greetz
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 19:01
RoBByNiO
Guest

echt niet gezien!

wat heb ik van DC gezegd en verwijderd?
kan me ni herinneren dak daar iets over gezegd heb en verwijderd!
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 19:07
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Het inhaalmaneuver van Montoya op Schumacher was minstens even 'fenomenaal' (arf) als het inhalen van Alesi op pakweg Fisichella. Enkel vliegt natuurlijk iedereen de lucht in als the invinsible Schumacher door Montoya -die min of meer voor thuispubliek reed- wordt ingehaald. Dan denkt iedereen terug aan hét mooiste inhaalmanoeuvre van dit jaar (Brazilië '01) en in de hoop weer zo'n hetze daarrond te scheppen zodat deze GP nog iets had om over te spreke qua mooie acties.

En om nog wat olie op het vuur te gooien (want op sport24 zit er zo'n dweep die beweert dat paddock anti-schumacher is)
Het inhaalmaneuver van Hakkinen op Schumacher in België 2000 oogde idd mooi, maar het leek me min of meer goed haalbaar voor Hakkinen om Schumacher in die bocht te strikken, immers, Schumacher had ook nog gedubbelde Zonta waar hij rekening mee moest houden, en dan kan je moeilijk je ogen richten op nog een andere wagen natuurlijk.

Goed,
Ben ik nu niet pro-Schumacher of wat ?

Old 02-10-2001, 19:12
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Eventjes zeggen dat ik het manoeuver van Montoya wel degelijk fantastisch vond, om het even tegen wie het was. Ik geloof niet echt dat Schumacher Montoya niet gezien had, want hij was toch van de idele lijn wat afgeweken om het Montoya moeilijker te maken.

Wat Coulthard betreft, het spijt me, maar ik vond hem geen supergoeie race rijden, ongeveer vergelijkbaar met Schumacher: rondjes draaien en uiteindelijk verschillende mannen voor u zien uitvallen. Ik vond de race van Barrichello, Montoya en Hakkinen veel indrukwekkender dan die van zowel Schumacher als Coulthard.
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 19:43
RoBByNiO
Guest

compleet mee eens tsjolder over je mening over DC
Reply With Quote
Old 02-10-2001, 20:28
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Ik vond de inhaalactie wel knap, aangezien ge goe kunt zien dat ook schumacher veel moeite doet om zen positie te behouden.
Hij week idd zeker van zen ideale lijn om het montoya moeilijker te maken.
En as ge dan de manier ziet waarop schumacher inremt (met beetje slippende wagen), dan vind ik die inhaalactie we lde moeite waard...
Old 03-10-2001, 07:38
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ge had iets gezegd van in de aard van: amaai, hebt ge Dc gezien, is dat de diene die volgend jaar beweert WK te zijn
iets in die aard, kort na de race gepost en dan rap weer veranderd.
Idd, DC geen supergoeie race, dat heb ik ook niet gezegd hé, altyd de woorden verdraaien van iemand die ne keer een goed woordje zegt over ne McLaren piloot. Dat zijn we hier al gewent hé. En dat Hakinnen zijn race veel indrukwekkender was is toch ook geen waar hé, heeft ook maar constante ronden gereden hé, dankzij de taktiek vooraan gekomen en dan constante tijden gereden, en verdiend gewonnen.
Degene die zegt dat de paddock (maanden geleden dat ik daar nog eens geweest ben) anti-shumacher is, amaai, ik dacht juist het tegenovergestelde! We zijn hier met zijn 73, we zouden eens een refferendum (das overal de mode nu) moeten houden wie fan is van wie hé, denk dat MS & Ferari het zal halen hier qua supporters, ook zouden velen niet kunnen beslissen, ik heb ook geen echte voorkeur voor een piloot, wel voor een team (McLaren) en veel sympathy voor Williams en Jaques Villeneuve. Op wie zou ik dan moeten stemmen?
Greetz
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules