![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Weet er iemand iets meer over de inschrijven van een trekker - oplegger (service truck) bij de belgische overheid? Naar 't schijnt kan je als racing team vanalle voordelen krijgen door vb. een rittenkaart; graag meer info of tips om onze truck goedkoper te laten rijden.
Mag je als team zondag door Frankrijk en Duitsland rijden?? |
|
|||
|
|||
Ja
|
|
||||
|
||||
Over 2 jaar op de Nurburgring had de Belcar-organisatie toch iedereen aangeraden te wachten tot 22u zondagavond vooraleer te vertrekken, tenzij een speciale aanvraag bij de douane was ingediend...
Driesco, is er dan recent iets veranderd of was de Belcar-organisatie verkeerd ? |
|
||||
|
||||
ROEL kan er jullie ongetwijfeld meer over vertellen maar die heeft het momenteel wat druk
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Als wij da mogen mag iedereen da
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb enkele jaren geleden een autobus omgebouwd tot mobilehome. Die is dan herkeurd en ook ingeschreven als mobilehome.
Met de rittenkaart kun je 30 dagen per jaar de baan op. Ik ben die kaart gaan halen bij het ministerie van financiën, belastingen auto's. Je moet wel aan een reeks voorwaarden voldoen en een aanvraag indienen tot vrijstelling van de verkeersbelasting op de autovoertuigen (art. 5 §2, 2°, WGB) Veel succes en als je de kaart kunt krijgen, vergeet ze dan ook niet in te vullen, de boetes zijn hoog. |
|
||||
|
||||
ik denk als ge geen comercieel transport bent maar voor creatieve doeleinden (autosport) mag men rijden ,was over drie jaar ook van toepassing als belcar in frankrijk reed
die taks dacht was afgeschaft |
|
|||
|
|||
Ja ja , gratis rittenkaart halen en invullen, anders dikke vodde...uit ondervinding, op de terugweg van Assen in 2001 prulle met douane aan de grens
![]() |
|
|||
|
|||
Ja ja, ge moet uw kaart wel ingevuld hebben voor ge vertrekt.
De dagen dat je in het buitenland verblijft hoef je die niet in te vullen. Maar als je bv gewoon op een openbare parking of op straat staat(ook al rij je die dag niet), dan moet de kaart wel ingevuld zijn. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|