![]() |
|
|
||||
|
||||
Ja op die kartbaan is het moeilijk om tijden te vergelijken. Maar tijden van om en bij de 60 sec is sowieso een sterk resultaat.
![]() |
|
||||
|
||||
kging gisteren normaal me boosterke trainen voor de race (maar door omstandigheden kon hij niet maar ik zen toch gegaan). De baan lag op sommige plaatsen gladder dan normaal en op sommige plaatsen minder glad dan normaal (weird hé), dit zijn de tijden:
![]()
Mickey Last edited by Mickey; 23-02-2004 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Amaai zenne die tijd ziet er enorm sterk uit. Maarja jammer dat deze niet echt te vergelijken zijn met de tijden van andere dagen. Maar allesinds is dat een speertijd. KNAP !
Maar ik vraag me af hoe je zo rap kan gaan ?? Ni normaal. Schuif je dan echt nerges wat weg om zo een ronde te rijden? De enige manier die ik kan indenken om niet weg te schuiven is enorm langzaam de bocht doorgaan. Of zit ik fout ?? Hebde een tip misschien ? ![]() |
|
||||
|
||||
Welke race ga je rijden ? 1ste 2de of 3de ?
|
|
||||
|
||||
ligt er nu eigenlijk nieuwe asfalt of klopte dit niet?
en idd een sterke tijd amai |
|
||||
|
||||
Wel wat de asfalt betreft weet ik het volgende. Toen ik vorige week woensdag daar was wisten ze me te vertellen dat er GEEN nieuwe asfalt komt maar WEL een nieuwe "verf"- laag. Deze zou er zo snel mogelijk komen als het eens een weekje meer dan 10° C blijft. Dus naar mijn weten is zo een week nog niet gepasseerd en is er nog geen nieuwe ondergrond.
|
|
||||
|
||||
Nog een misterie dat in verband kan liggen met de uiteenliggende rondentijden is het feit dat ze in Bilzen regelmatig de het vermogen van de karts aanpassen. Ik vermoed dat ze nu "tijdens het verlof dus" op minder vermogen staan omdat er een grotere kloof is tussen de ervaring van de karters die gedurende deze periode over de vloer komen. Hierdoor plakken de karts misschien wat beter aan de baan bij het acceleren?
|
|
||||
|
||||
Quote:
'k denk dat ge van mijn vriendin maar ene kant ga zien... en das den achterkant van als ze u gedubbeld heeft ![]() |
|
||||
|
||||
56.4 is echt wel heel, heel snel. Zal nog heel lang mogen oefenen voor ik aan zo'n tijden geraak.
|
|
||||
|
||||
Zojuist een 58.3 gereden in Bilzen............
Gisteravond kreeg ik nog een sms binnen van een niet nader te noemen paddocker ![]() ![]() Vandaag dan toch maar ff gaan rijden.....met als resultaat een 58.3, die baan is gewoon seconden sneller dan een paar weken terug. Lay-out niet veranderd, de baan was een stuk stroever........hij glimde niet meer als een spiegel.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
als u vriendin ne keer wilt meerijden als ik bilzen ga trainen voor deze race, dan zullen we zien hoeveel keer ze mij gaat dubbelen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|