![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mickey of Boosterke , al info gekregen over de race ??
|
|
||||
|
||||
euh nie echt veel, Robert De Hoen (organisator) zei me aan telefoon dat door te veel afzeggingen en niet-betalingen de 3x3uursraces, 1x3uurs race is geworden en dat we in de karting moesten zijn om 09u30 (en bilzen is voor mij een uurtje rijden dus kga er vroeg uit moete
![]() ![]() en kwalificatie ging mss langer duren en mss zelfs een half uur zei hij maar was daar denk ik nog nie zeker van waarom vroeg je eigenlijk of we al info hadden ![]()
|
||||
|
||||
Wel ik heb onze inschrijving telefonisch doorgegeven en we zouden normaal alle info ontvangen. Maar we hebben niets gehad. Dus nu hebben we helemaal geen info. Maar ja weet dus blijkbaar meer. Goed dat ik nu wat meer weet. Het is me wel een boeltje dat de organisator er van aan het maken is.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Amaai en die rijdt Belcar . Vraag me af hoe die da allemaal regelt
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
kijk maar hier : http://www.24u.be/deelnemers/15.html
|
|
||||
|
||||
ah ja zo, in brother racing, het team waarvan je een vip arrangement kunt winnen, khad blijkbaar weer is nie goe naged8
zeg wie doet er nu allemaal mee aan de race (de 3 uurs race dus, nie de belcar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zegeuh... Dat is hier precies nen chatbox...
|
|
||||
|
||||
Geen flauw idee. Ik weet alleen dat jullie meedoen en wij normaal gezien meegingen doen. Maar nu door deze uurwijziging enzo is het een groot vraagteken of we gaan (opstaan) afkomen.
|
|
||||
|
||||
kom maar zeker af want er gingen 16 teams meedoen (was toch het geval toen ik hem 1/halve week geleden belde)
Mickey Last edited by Mickey; 03-03-2004 at 23:29. |
|
||||
|
||||
hmz ik weet der helemaal niets van (alleen hetgeen mickey mij zegt :d)
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Vertigo is daar volop mee bezig. Hopelijk kan hij hem snel te pakken krijgen, want wil wel graag meedoen. Tzal dan wel vroeg opstaan worden, maar zal dat hopelijk wel overleven
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|