![]() |
|
|
||||
|
||||
boosterke dankt de organisatoren voor de Vipkaarten
![]() klein verslagje, Om 2u smorgens al tot bij Andy gereden, om op het groot scherm in wheels naar F1 te kijken. Dan spek met eieren gegeten, en in een plaatselijk cafeetje nog een koffieke gedronken. Om kwart na negen aangekomen in Bilzen. Daar kregen we te horen dat we om het half uur moesten wisselen, en dat was niet onze bedoeling. Na een overleg met Mickey besloten van gewoon binnen te rijden, rond de kart te lopen en verder te rijden. Bij de start hadden we de 3de plaats. Ikzelf ging starten, in de eerste rondes mijn 3de plaats al kwijt. Maar na mijn shift van anderhalf uur stonden we terug 2des, het was aan Mickey om de klus op te lossen. Na de heatjes van mickey als 2des geeindigt. Het organiserent team eindigde als eerste. Dus kwamen wij als winnaar uit de bus voor de kaartjes als VIP voor de 24u van zolder. |
|
||||
|
||||
klopt volledig
ter info (want ik weet nie meer of ik dat er had bij gezegd); die VIP kaarten zijn voor de 24u van zolder, op 22augustus twas een heel toffe race, maar mijn kart die ik had was toch op sommige vlakken iets minder goe (o.a. dat hij meer slipte dan de gemiddelde karts) dan de vorige ![]() ![]() ![]() kwil tevens LB racing feliciteren met hun 2de plaats, ze hebben tijdens de race allemaal (alle piloten van het team bedoel ik) goed gereden en daardoor had ik dus serieuze tegenstand, maar tis toch gelukt en da was toch men bedoeling ![]() ![]() ![]() op het anderhalf vond ik dat er teveel grip lag naar mijn goesting, kvond het teveel om glad te zijn (krij graag glad) en te weinig om te kunnen zeggen dat er genoeg grip was ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Het was een heel leuke race.
Dankzij een superronde van Kay (Vertigo) pakten we de pole. Meer dan een halve seconde sneller dan de rest. Dat beloofde. In de start en de eerste rondes verloor hij echter 2 plaatsen zodat we op een 3de plaats reden, net voor Wheels Racing (met Boosterke en Mickey). Kay kon de eerste 2 niet volgen, maar kon wel een vrij groot gat slagen met de achtervolgers. Dan op het half uur een wissel: Peter aan het stuur. Die reed iets trager zodat Boosterke hem kan inhalen. Beiden halen ze ook 1 van de voorliggers in (waar een veel tragere piloot aan het stuur zat). Op eerste plaats rijdt dan Brother Racing (de organisatie, zou zich achteraf uit de wedstrijd halen, reden zomaar voor de fun mee); 2de wheels racing en 3de lb racing (wij). Dan na uur kwam ik achter het stuur. Het ging vrij goed om de achterliggers te dubbelen (op eentje na, maar das ander verhaal, heb die bijna tijdens het rijden uit zijn kart getrokken ![]() Het was een fijne race!! Zeer goed georganiseerd en tis ook altijd leuk om op podium te eindigen ![]() |
|
||||
|
||||
Ten eerste nog eens proficiat aan Wheels Racing met hun overwinning. Jullie waren echt het te kloppen team. Sterke vlakke en homogene tijden hebben jullie terecht naar P1 gestoten.
De race was leuk en vooral spannend. Speesman heeft hierboven al een goede samenvatting van de gang van zaken in ons team weergegeven. ![]() Op http://www.lb-racing.tk vind je de uitslag van de kwalificaites en van de race en ook nabeschouwing. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|