De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-05-2004, 22:19
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Orwell Supercup?

Is dat de opvolger van de International Supersports Cup ?
Reply With Quote
Old 10-06-2004, 20:03
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

KTR zonder Jouanny naar Valencia!

Er heersen de dag van vandaag bijna overal sponsor problemen, meestal ver van huis, deze maal is het Belgische team KTR getroffen!

Piloot Bruce Jouanny zit zonder sponsors, en dit heeft gelijd tot een breuk met KTR... ... met als gevolg dat KTR komende week zal moeten afzakken naar Valencia met maar één wagen.

More info @ RACINGWORLD.BE

Last edited by Mr.Dallara; 10-06-2004 at 20:12.
Reply With Quote
Old 10-06-2004, 20:11
De Paddock Regular

Houden ze nog wagens over in de World Series?

Belmondo eruit, Vergani eruit en Saulnier, Gabord en KTR met 1 wagen.

Hoeveel racen er op Valencia? 16?
Reply With Quote
Old 10-06-2004, 20:26
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

users.skynet.be/kbo-torfsis net geupdate met een 10tal fototjes uit de workshop van KTR.

Hier staan nog twee KTR Dallara's op één foto, dat zal je volgende week niet meer zien...
Old 10-06-2004, 20:42
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Stranger
Houden ze nog wagens over in de World Series?

Belmondo eruit, Vergani eruit en Saulnier, Gabord en KTR met 1 wagen.

Hoeveel racen er op Valencia? 16?
Eu, dat was bij mij ook de eerste vraag die in mij opkwam toen ik dit zeer trieste nieuws vernam...

Als ik goed tel, zullen er maar 15 wagens starten in Valencia.
Old 14-06-2004, 20:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
[BPiloot Bruce Jouanny zit zonder sponsors, en dit heeft gelijd tot een breuk met KTR... ... [/B]
Hmmm, dat is natuurlijk de versie van KTR over dit dispuut. In het welbekende Engelse blaadje stond iets anders te lezen. De sponsors waren niet tevreden met de "kwailiteit" van het team en hebben daarom besloten om niet verder te investeren in het KTR verhaal.

Afgelopen week heeft Jouanny alweer zijn eerste kilometers gereden in een F3 van het Promatecme team, een Frans team in het Briste F3.

De waarheid van dit verhaal? Zal wel ergens in het midden liggen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-06-2004, 14:45
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmm, dat is natuurlijk de versie van KTR over dit dispuut. In het welbekende Engelse blaadje stond iets anders te lezen. De sponsors waren niet tevreden met de "kwailiteit" van het team en hebben daarom besloten om niet verder te investeren in het KTR verhaal.

Afgelopen week heeft Jouanny alweer zijn eerste kilometers gereden in een F3 van het Promatecme team, een Frans team in het Briste F3.

tssssssssssssssssss

Dit is weer zoooooooooo typisch...

Dat van die kwalitiet vind ik wel écht "top of the bill": Als je weet dat de manager van Andre en Jouanny dezelfde is, en dat deze er ALLES heeft voorgedaan z'n twee piloten bij KTR te kunnen laten rijden. Dat weet je ook wel dat Jouanny absoluut WEL bij KTR wilt rijden en hij er zich zeer goed thuis voelde, en ja hoor, hij ook tevreden was van het team.

Maar als je dan in Magny Cours (per slot van rekening in z'n achtertuin) DEZE WAGEN binnen brengt bij je team dan weet je ook wel dat je voor deftige kosten hebt gezorgt...
(er is veeeeeeeeel meer schade en dus kosten aan de wagen dan je uiterlijk kan zien! versnellingsbak was zelfs gebarsten en vervrongen t.o.v. het chassis...)

Normaal had Bruce dus budget tot na Valencia, maar als hij dan in Frankrijk een budget van een half race weekend bij mekaar rijd... ...dan is de rekening snel gemaakt...

En als je dan voordien nog niet voor sprekende resultaten hebt gezorgt bij je je team (KTR in zijn geval dan), dan is het wel heel simpel om te zeggen van: "de kwaliteit van het team is niet voldoende..."

Hoe zegt men het ook alweer?? "de pot verwijt de ketel" of zoiets zeker...
Old 15-06-2004, 14:49
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Intussen komt de 4e meeting in Valencia van komend weekend kortbij, daarom kan je nu al op www.racingworld.be de timing van het komend weekend vinden, maar ook een uitgebreide previeuw!
Old 15-06-2004, 14:49
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Marshal
Dit is het belangrijkste wat ik lees en dan ook onthoud.

C U
Reply With Quote
Old 15-06-2004, 17:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara

Dit is weer zoooooooooo typisch...
Ik deel alleen informatie mede die in de internationale pers verschijnt Gezien het aanzien van het desbetreffende blad mag je aannemen dat er met zeer grote waarschijnlijkheid een kern van waarheid inzit. Menig nationale autosport website haalt daar zijn nieuwtjes uit

Daarnaast, een probleem kent altijd twee partijen.........aan de objectieve lezer de taak om daar zijn eigen mening over te vormen.

Wat betreft die manager, die praat met het geld mee Stel dat die sponsors daadwerkelijk geen geld meer willen investeren in Bruce en KTR..........kijk dan droogt zijn cash-flow ook op. Bruce + Sonsors + F3, dan zegt die manager geheid: Een voortreffelijke zet in de carriere van Bruce

Maaruh, laten we maar verder gaan met de aanstaande wedstrijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-06-2004, 19:33
De Paddock Regular

Quote:
The KTR team expects to be out this weekend, but is still walking something of a financial tightrope. Bruce Jouanny's sponsorship problems mean that he is unlikely to appear behind the wheel for KTR again, but the team has already confirmed that it will turn up in Valencia with the two cars.
Dit stuk komt uit de preview van Crash.net van vandaag...toch 2 wagens?
Reply With Quote
Old 21-06-2004, 10:05
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Hier zijn enkele foto's die ik heb ontvangen vanuit Valencia:

Met dank aan PDC images!
Old 24-06-2004, 19:54
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Zeer waarschijnlijk zal KTR binnen de twee weken hun nieuwe piloot kunnen bekend maken (die Jouanny zal vervangen).

Meer dan waarschijnlijk zal het een driver uit de UK zijn...
Old 26-06-2004, 12:40
De Paddock Regular

Volgens Italiaracing zullen er op de Lausitzring 3 wagens extra rijden in vergelijking met de laatste race.

Het team van Vergani zal terugkeren op het hoogste niveau met hun World Series Light coureur Giovanni Tedeschi.
Gabord zal voor het eerst sinds Zolder met 2 wagens komen, de 2e Dallara voor Roman Rusinov.

En ook KTR zou weer met 2 wagens gaan rijden...en Bruce Jouanny zou zijn sponsorproblemen hebben opgelost en weer terugkeren.

Of dit laatste echt waar is kan Mr.Dallara mogelijk bevestigen.
Reply With Quote
Old 27-06-2004, 22:16
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Het team van Vergani zal terugkeren op het hoogste niveau met hun World Series Light coureur Giovanni Tedeschi.
Deze piloot zal er niks van gaan bakken, geloof me! Hij kan in de Lights nog niet meedraaien... (maar het is er wel één met centen... )

Quote:
Gabord zal voor het eerst sinds Zolder met 2 wagens komen, de 2e Dallara voor Roman Rusinov.
Hopelijk hebben ze bij Gabord al een "échte" ingenieur gevonden, want tot op heden zitten zij deftig te prutsen... Het is uiteraard een "grote naam" omdat hij al bij Minardi heeft mogen testen, maar ik ga er toch niet écht veel van verwachten (in combinatie met het huidige Gabord).

Quote:
En ook KTR zou weer met 2 wagens gaan rijden...en Bruce Jouanny zou zijn sponsorproblemen hebben opgelost en weer terugkeren.

Of dit laatste echt waar is kan Mr.Dallara mogelijk bevestigen.
Ik kan hierover (spijtig genoeg) momenteel niks over bevestigen. Maar één ding is zeker volgens mij: als Kurt een andere "betere" piloot vind de komende week in de UK, dan zal die kerel meer dan waarschijnlijk (na indien nodig een testje volgende week) zeker voorang krijgen op Bruce!

Een ding dat dit kan aantonen is het volgende:
Toen ik enkele weken terug in de workshop was, en we telefonisch de bevesting kregen dat Bruce z'n einde bij KTR was genaderd. Mocht (lees: moest) ik direct de stickers verwijderen van Bruce op de wagen, en "voor het donker was geworden" waren AL de sponsors stickers van de wagen verdwenen... Dit gebeurd niet zomaar...
Volgens mij zijn die kerel z'n centen écht wel stillaan op... Maarja die Fransen beloven altijd dat ze centen hebben (voor één meeting)...

foto 1
foto 2

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules