![]() |
|
|
||||
|
||||
James Dean ???
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Was gisteren met enkele vrienden ophet NRF en we waren uitzonderlijk gecharmeerd door de remonte van de Spyder. Echt schitterend gereden!
Die wagen heeft echt wat in zijn mars! Schitterende wedstrijd trouwens (voor mij persoonlijk) een van de betere van het weekend. |
|
|||
|
|||
Heeft Corry al een andere wagen op het oog?
Kan me niet voorstellen dat hij het racen zou opgeven. Dat bleek laatst nog uit het gesprek dat hij met mijn vader gehad heeft. |
|
||||
|
||||
Corry is al da gedoe van de laatste 3 jaar beu ...
Hij heeft voor het begin van dit seizoen al een brief gekregen dat hij volgend jaar niet meer mag meedoen ... als hij met een 16-klepper blijft rijden ... maar ze veranderen al 3 jaar na elkaar het technisch reglement ... en die wordt veranderd in het voordeel van, laat me het zo zeggen, de Bravo-bende ... dit is mijn gedacht hierover ... Maar Corry zal blijven rijden .. maar tzal waarschijnlijk enkel nog vrij-rijden zijn ... met een monopost ... Hij reed vroeger bij de VAS (in de goeie oude tijd) met een monopost en ik denk dat daar zijn hart nog altijd ligt ... Maar stiekem hoop ik toch nog dat ze de Spyder voor volgend jaar terug in dit formaat laten rijden ... tis uiteindelijk één van de knapste wagens opt circuit en om eerlijk te zijn zie je zo'n model niet elke dag. (en kan ik met de kleine gasten op mijn schoot nog eens een paar keer op en af rijden)
|
||||
|
||||
Welke motor ligt er eigenlijk in?
Zou spijtig zijn dat de wagen verdwijnt, zullen dit jaar dan maar dubbel zo hard profiteren van het zien van de wagen. |
|
||||
|
||||
een 2-liter ...
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Welk merk? VW? |