![]() |
|
|
||||
|
||||
zijn het grote maten of kleine maten ?
|
||||
|
||||
Ik heb ze nog nooit gezien, dus geen idee. Bestel liever iets te groot als iets te klein...
|
|
||||
|
||||
1X dubbel bedrukt XL
|
||||
|
||||
Voorlopig bilan : (T-shirts kosten dus 650 fr en zijn 2 zijdig bedrukt)
Werner : 1 XL Bart : 1 XL Raceboy : 1 XL Sennake : 1 XXL Dat zijn ocharme 4 T-shirts. Zo gaan we er niet komen zelle. En als we ze tegen 3 december willen hebben moet ik bestellen VOOR zaterdag. Kom op zeg!!! |
|
||||
|
||||
1* een 2 zijdig bedrukte XL.
wat is je rekeningsnummer? dan kan aan mijn zus (die in België is) zeggen dat ze 650BEF overschrift op je rekening. Zou je dan de t-shirt kunnen bij houden tot volgend jaar april (ik zal messchien in België zijn voor de Belcar testday in Zolder, als die op dezlfde datum valt als vorig jaar)?
|
||||
|
||||
1 maal xl voor mij, i.p.v. de reeds eerder genoemde twee. Ben tot de ontdekking gekomen dat ik krap in de Befr. zit. Ga niet meer wisselen voor 31 december. Geld krijg je zaterdag......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
dubbel bedrukt, 1x XL, overschrijving
![]()
|
||||
|
||||
ook overschrijving
|
||||
|
||||
Dank zij Pascal en de vrije markt economie is de prijs van de T-shirts gedaald tot onder de 600 fr voor de dubbelbedrukte T-shirt. Om zeker geen geld te moeten bijvragen achteraf vraag ik om per T-shirt die je bestelt 600 fr te storten op rekening nr 646-5074780-45 en erbij te vermelden welke maat je wil. Afhankelijk van het aantal bestellingen weten we dan de exacte prijs achteraf, en kunnen we eventueel de details afronden.
Ok, storten maar!!! PS : € 15 mag natuurlijk ook eh! |
|
||||
|
||||
Helaba!!!!
Ge moogt bij het omschakelen naar den Euro geen prijsverhogingen doorvoeren van de regering. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
So? Suit me!
![]() |
|
||||
|
||||
Mijnen advocaat is al bezig.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Jaja, beloven, beloven! Dat zei Modena ook al!
![]() ![]() ![]() Oei we zijn percies serieus off-topic aan het gaan... |
|
||||
|
||||
Nen XL : 1 x : als er te kiezen valt enkel bedrukt (die vind ik het schoonste eigenlijk) en als er niet te kiezen valt, zal ik de meerderheid volgen : betaling 3 december : OK?
|
|
||||
|
||||
Ik heb eigenlijk liever da ge stort, want ik moet dat anders allemaal voorschieten zelle. het zullen er trouwens maar 15 zijn gezien de "matige" belangstelling voor de T-shirts. Pech voor wie er geen besteld heeft, maar ik ga geen 9000 fr investeren om ze misschien ooit eens te recuperen eh...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|