![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als die pompier binnen komt dat maakt veel meer lawaai. hahahahahaha ![]() |
|
||||
|
||||
Hola hola hola!!! Ff reageren hier!
Die omwonenden, dat rotvolk en meerdere straffe uitspraken zijn niet echt gegrond hoor! Ik woon nu toch al een 25 tal jaartjes op 200 m van het circuit in Zolder en ik kan je verzekeren dat de overgrote meerderheid van de buurtbewoners Zolder een warm hart toedraagt! Ik kan je verzekeren dat alle klachten uit de buurt ontsproten zijn aan het brein van een paar misselijke individuen die al over geluidshinder klagen als hun buurman er ene laat vliegen! Zij vingen altijd bot met hun petities en hun belachelijke klactenbrieven, totdat er enkele jaren geleden een gerechtelijke procedure ingespannen werd! Plots had half Zolder uitzicht op een flinke som omdat er toevallig een circuit in de buurt lag! Alleen een paar handtekeningen moesten er gezet worden! En ja hoor, ga maar na, een aantal jaren geleden heeft het Circuit een fikse schadevergoeding moeten uitbetalen aan de omwonenden! Hoeveel het juist was weet ik niet, maar het was toch weer mooi meegenomen! Dus mensen, scheer niet iedereen over dezelfde kam! Ik kan jullie verzekeren! Bij mijn weten staat het aantal "circuithaters" bij de omwonenden op 2! Toch nog even vermelden .... als de wind goed zit maken ze soms echt wel een hels kabaal! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Nee ge hebt gelijk... ik heb ook al vernomen dat het om slechts enkele individuen gaat...! Ongelofelijk maar waar.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wist ge feitelijk dat er in mijne voortuin ne decibel meter staat!!??? Da ding mag niet meer als 65 db registreren tijdens de "geluidsarme" weekends ... Voor diegenen die dat een beetje in perspectief willen zien ..... zoek eens op hoeveel herrie een fluitende mus maakt!!!! inderdaad ja .... ![]() greetz |
|
|||
|
|||
Kunt ge daar in het weekend geen schuimrubberen doos overzetten. Niet sabboteren dat ding hé, maar gewoon een beetje maskeren.
![]() Anders kom ik wel een caravan in uwen tuin zetten, tussen de meter en het circuit, ge moogt er gratis in slapen gedurende het ganse weekend. Staat da spel echt in uwen hof? En da zegt ge nu pas. Man, man, ik denk dat ge veel geld kunt verdienen nu iedereen dat weet . |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Maar Mark, da is nie aanzetten tot ....
Kheb al alles geprobeerd maar da ding blijft marcheren! ![]() ![]() ![]() P.S, binnenkort heb ik tijdens de raceweekends een caravan te huur voor een zacht prijsje! Op 200 meter van het circuit! ![]() ![]() ![]() Een nadeel ... ge kunt wel nie uitslapen door het gefluit van die mussen! ![]() Greetz .... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |