![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nogmaals, de intentie is er, daar zal de programmatiedienst van Sporza niet over liegen, alhoewel iedereen weet dat 125 min. uitzendtijd niet goedkoop is. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() (boekje: HUMO) Ofwel zijn ze het te vergeten vermelden... Hoop alvast op de LIve uitzendingen maar 2uur LIve Belcar, lijkt met net iets te veel van het goede maar je weet maar nooit ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 06-04-2006 at 00:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
In het begin van de moderne DTM werden de uitzendingen ervan ook vaak vlak na de finishvlag afgekapt of zagen we ook pas vlak voor de start de eerste glimp op ARD. Het is dus zaak voor ons, de kijker, om de sport populair te maken bij Sporza (kan ik die ook in 'Olland ontvangen?).
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik dacht gelezen te hebben tijdens de presentatie van de GLPK-Sporza-Corvette dat er alleen uitgebreidde samenvattingen zouden volgen van de BELCAR dit seizoen. Misschien gebeurt het gelijk het FIA GT kampioenschap een paar jaar terug : eerst samenvatting van de eerste uren en dan het laatste half uurtje live???
Ik hoop natuurlijk wel dat ze bepaalde wedstrijden live uitzenden!!! IK zie liever kikkers dan Boonen ![]() |
|
||||
|
||||
Om alle illusies uit de wereld te helpen:
Hier het programma van Sporza. Klik dan op Sporza Radio en daarna op Sporza TV, en je zult zien dat er enkel iets over de Belcar op de Radio zal uitgezonden worden, dus allemaal een radio mee naar Francorchamps ![]()
|
||||
|
||||
Ge kunt nooit naar francorchamps gana zonder radio.
|
||||
|
||||
Quote:
Tot zondag |
|
||||
|
||||
Sporza radio ontvangen in Spa - dat wil ik nog wel is zien.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Deze morgen heb ik volgende mail ontvangen:
"Beste, Ik vrees dat ik u zal moeten ontgoochelen. Er is nooit sprake geweest van een integrale uitzending van de Belcar races. Wat wij dit jaar (net zoals vorig jaar trouwens) doen is een samenvatting van een tiental minuten maken, in Sporza zondag, de dag van de race zelf. Hopelijk komt de geruchtenstroom daarmee tot stilstand. Veel kijkgenot Vriendelijke Groeten Eindredactie Sporza" |
|
||||
|
||||
Da's al een even grote verrassing als de auto van het team dat ze sponsoren...
|
|
||||
|
||||
Hmm, zonde...
Maar de races komen dus wel nog ergens streaming op het net te staan, toch? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|