![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog een polijstvraagje. Om die krasjes weg te krijgen met compound (of dat andere middel) moet je deze middelen meerdere malen aanbrengen totdat de krasjes weg zijn? En breng je het aan met een doek, daarna even laten inwerken en dan weer opwrijven? Of moet dat opwrijven tussen de malen niet. En wat voor doekje gebruik je er best voor? Volstaat 'keukenpapier'? En breng je het circelvormig of met de schuurkrassen mee aan?
Sorry voor de vele vragen ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb daar onlangs nog het een en ander over neergetikt in de "algemeenheden thread". Ga er even het linkje naartoe bijzetten. ![]() http://forum.depaddock.eu/showthread...172#post171172 |
|
||||
|
||||
Ok bedankt En hoe lang droogtijd laat je tussen elke laag die je spuit, alvorens te schuren? En spuit je dadelijk na het schuren terug je volgende laag?
Tom (die deze methode op een volgend model eens gaat toepassen) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wederom bedankt! Alleen hebben ze die vernis hier niet bij ons in de modelbouwwinkel (Broux - Hasselt) Ik moet bijna altijd de Tamiya Vernis gebruiken, en die vind ik niet zo best.
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoniet kan je altijd eens contact opnemen met Luc Sturm, hij kan daar ook aan geraken. ![]()
|
||||
|
||||
Zo staat de ferrari er nu bij. Na drie lagen rood, twee lagen blanke lak. Deze lagen 'gepolijst'. En dan terug twee lagen blanke lak erover.
Nu ga ik deze nog eens polijsten en dan moet hij klaar zijn voor montage. Die vernis hebben ze inderdaad maar soms bij broux. En als hij besteld moet worden duurt het altijd lang. Ik ben ook al lang op TS-49 aan het wachten voor mijn ducaties. En nog eens over die compound...moet je die nu in de schuurrichting aanbrengen of in circels, want dat stond niet in dat topic dat je me gaf ![]() Tom Last edited by Tom21; 03-05-2006 at 21:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ok bedankt, het is je vergeven
![]() ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ah wist ik niet. Ik heb nu de foto in het licht getrokken, maar dan zal ik morgen de foto's eens buiten in de schaduw of voor zonsondergang gaan maken.
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Als Broux de TS-49 niet heeft, moet je eens kijken of de MS-3 niet voorradig is. Dat is namelijk dezelfde kleur, Bright Red. TS-49 = MS-3
Overigens zijt ge goe bezig. ![]()
|
||||
|
||||
Bedankt! Dan ga ik mijn broertje eens laten kijken voor die MS-3 ofwel ga ik bij domino nog eens wat bestellen.
Straks zal ik nog eens een fototje maken van de Ferrari. Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|