![]() |
|
|
|||
|
|||
ASM, Carlin, iSport en/of Team Essex (=John Nielsen) in DTM?
Quote:
Een paar maanden geleden is Carlin ook al in verband gebracht met DTM. |
|
|||
|
|||
Frentzen lijkt Audi te zullen verlaten.
Quote:
Dr Wolfgang Ullrich apprecieert niet echt dat Frentzen deze uitspraken op TV gemaakt heeft en ontkent dat Frentzen niet over gelijk materiaal zou beschikken. Er zal snel een beslissing genomen worden over de toekomst van Audi en Frentzen. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag McNish terug in een DTM wagen zien. Audi heeft begin dit jaar lang getwijfeld tussen McNish en Frentzen.
Ik gok er echter op dat Timo Scheider het 4de Abt zitje zal krijgen. Hij was dit jaar de beste jahres Audi rijder en bij Opel was hij ook al de beste piloot. Een andere wilde gok zou Dirk Muller kunnen zijn. Audi zou hem gecontacteerd hebben omdat hij einde contract is bij BMW. Ik vermoed ook dat Thed Bjork een kans zou kunnen krijgen met een jahreswagen. Hij zou Kaffer kunnen vervangen; Audi zou hem dan terug naar LMS kunnen sturen. Last edited by gwyllion; 30-10-2006 at 19:26. |
|
|||
|
|||
Een wilde gok naar Audi line up.
|
|
||||
|
||||
ik zie scheider wel naar abt gaan ! voor een 2007 wagen..
hij deed het echt goed dit seizoen met zijn 2005 audi ! Ekström, Scheider, Kristensen en Kaffer zouden ook met de prototypes rijden van audi.. ik vraag me trouwens af wat HHF volgend aar gaat doen.. mss ook eens mercedes proberen ? ![]() en wat ik me ook afvraag.. waar zit Peter Dumbreck ??? toen hij voor HWA reed deed hij het goed, en toen hij naar opel kwam deed hij het ook meteen goed ! maar waar zit hij nu ? Last edited by smiley; 30-10-2006 at 19:51. |
|
|||
|
|||
SuperGT in Japan en hij heeft wat wedstrijden voor Spyker gereden.
|
|
||||
|
||||
Frentzen officieel ontslagen:
Quote:
|
|||
|
|||
We zijn al volop bezig met speculeren over zijn opvolger
![]() |
|
||||
|
||||
DTM 2007, de aanloop......
Zo te zien mogen we een grote verandering (qua model) verwachten aan de zijde van MB:
Quote:
O ja bevroren reglementen? Volgens Gerhard Ungar ( HWA hoofd engineer) viel dat best mee in 2006: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet waar je je druk over maakt. De DTM wagens moeten voldoende op de productiewagens lijken en bij Mercedes wordt de C klasse nu eenmaal vernieuwd...
|
|
||||
|
||||
Ja idd. Het kampioenschap is er om hun auto's te promoten en dat kan nou niet met een oudere bak.
|
|
||||
|
||||
Kan HWA / MB dan niet wat van de opgedane kennis van het afgelopen jaar meenemen in het nieuwe model? Dat zou Audi dan niet kunnen. Lijkt me dan toch niet helemaal eerlijk........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Volgens de duitse comentatoren komt Audi volgend jaar met de nieuwe TT.
|
|
|||
|
|||
Volgens www.touringcartimes.com heeft John Nielsen/Team Essex Invest deelname met BMW aan DTC bevestigd. Dus DTM lijkt me hierbij uitgesloten.
@Admin: Is het niet logischer dat dit en het DTM 2007, de aanloop...... topic samengevoegd worden? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|