![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bram, ge ziet er goed uit met da klakske... Echt "classy"... ![]() |
|
||||
|
||||
merci, t is een nieuwke....
|
|
||||
|
||||
Bram, vanmiddag ga ik kijken voor je schuurpapier.
Ik heb ook gezizn dat je grijze grondverf gebruikt, weet dan dat je met grijs als ondergrond een ander rood krijgt dan dat je witte primer gebruikt. Ik heb dus die test gedaan met twee plastieke platte stukken van in een kit en met Humbrol lijm vastgekleefd, wel dat is verdorie sterk ze. Wat doe je met versterkingen waar je niet aankan? Bevoorbeeld in de neus van mijn Dino kan je daar geen plastiek aan lijmen, je kan er met niks bij. Moest je daar nu 2 componenten lijm aansmeren, wordt dat gedaan, heb je daar al iets over gezien of gehoord van andere slotters? |
|
|||
|
|||
Er zijn veel slotters die 2 componenten gebruiken hoor! Hars en epoxie hé! Ze zijn daar allemaal zeer tevreden over!
G. |
|
||||
|
||||
Versteviging zoals in je voorpspoiler kan ik je nie direct mee helpen, maar zie M Fahrer z'n antwoord....
K gebruik idd grijze grondverf, vond niets anders. K weet da ik een ander rood ga krijgen. Zou een laatste laag grondverf in t wit een oplossing zijn? K moet sowieso nog een laag grondverf geven ze... K heb alleszins een spoilerke da ik nie nodig heb ook al in grondlaag gestoken zoals de gansen body. K ga eerst mijn rood daarop uitproberen, en dan zien we wel wat het geeft. Bram |
|
||||
|
||||
Voilà,
na de opmerkingen van Johan over naden die nog te zien waren en zo heb ik es een avondje ge-putty-ed en dan vanavond nog wa geschuurd, en dit kwam er uit.... Er waren nog luchtinlaten die moesten dichtgemaakt worden, de naad aan de voor"bumper" en aan de motorkap zoals Johan al gezegd had.... Er was gelijk nog een beetje werk aan... Ondertussen ligt alles alweer onder een grondlaag, ben benieuwd of het resultaat een beetje mooi smooth zal zijn. Heb namelijk nog nooit zoveel met putty gewerkt als nu, en nog nooit op zo grote oppervlakten. Misschien toch nie zo een goed idee om het op een doos van 50 € uit te proberen.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bram |
|
||||
|
||||
Mooi werk Bram. zo krijg je meer voldoening na al je werk.
Ik wist niet dat je koelgaten terug dicht moet maken. Hoe komt dat ? Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kleine update, na veel schuren en nieuwe lagen grondverf, en opnieuwe schuren en grondverf, en..... eindelijk tevreden en kunnen spuiten. Heb op mijn werk een spuitbus besteld (werk in een Ford en Peugeot garage) - Colorado Red van Ford. Kost de evenveel als Tamiya-verf, maar het is wel een spuitbus van 150 ml (Tamiya is 100 ml) en een spuitbus vernis van 150 ml (maar die heb ik nog nie durven proberen). K had al eens Ford verf gebruikt voor een straat-versie van een Focus RS - Ford Performance Blue - en was daar heel content van... Dus deze 917 met Ford-verf gespoten, en alweer heel content van. Oordeel zelf, dit is het resultaat
![]() ![]() ![]() Bram |
|
|||
|
|||
Volgens mij ziet dat er goed uit B.! De concurrentie komt dichterbij zie ik... en hoe! Ziet er echt goed uit!
Wat denk je voor 3 september? Dison? Bollen we daar een promo-rondje? Nummerplaatje "geleend"? ![]() G. |
|
||||
|
||||
T ging allemaal wa trager vooruit dan verwacht, maar hier een kleine update. Wagen staat klaar om vernist te worden, dan nog lichtjes, interieur en ruiten erin en we kunnen beginnen jagen op M_Fahrer zijn 917...
![]() ![]() ![]() Greetz Bram |
|
|||
|
|||
Looking very good! Nog enkele weekjes en ze bollen een uur of tien aan een stuk zie!
G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|