![]() |
|
|
||||
|
||||
De lightpod zit ook al in de beginfase... De raampartij zit vast en ook de achterlichten werden gemonteerd.
![]() ![]() ![]() ![]() Dit weekend volgt de afwerking...
|
||||
|
||||
Zég Bér Bibber, met behulp van een tandenstoker kan je je raamrubbers strak krijgen. Op plaatsen waar je hebt "gebibbert" kras je als het ware de verf wat weg tot een mooie lijn.
![]() Voor de rest: goe bezig.
|
||||
|
||||
Normaal doe ik dat ook zo. Alleen was de verf gewoon "shit" want er kwam steeds veel te veel mee. Het wou niet lukken. Nieuw potteke kopen dus hoewel ik twijfel om voor raamrubbers voortaan Revell aqua te gaan gebruiken... Overigens ben ik wel tevreden over de rubbers nu als ik het model bekijk. De foutjes vallen minder op dan met de macrostand...
|
||||
|
||||
Wow, nooit gedacht dat ik nog eens een wagen binnen de maand zou kunnen afwerken... En toch is het gelukt en ik ben nog tevreden ook. Nu ja, het was ook rechtstreeks uit het doosje he: onderdeeltjes losmaken, beetje verf en lijm erbij, de PE en gordelkes, dat poeder, HEEL GOED schudden (tot je het balletje hoort
![]() De laatste loodjes dan maar beschrijven... Je zal zien dat de velgen ietsje vuiler zijn dan voorzien. Ik heb wat diepte willen geven door er smoke over te zetten maar dat viel wat tegen. Ook op de achterlichten kwam nog wat smoke en daar ging ik effe in de fout. De spiegeltjes werden in carbon gezet en wat donkerder gemaakt met dezelfde smoke. Ten slotte kwamen de PE-sluiters erop uit een pakketje van Crazy modeler. Die van Hasegawa waren wat lachwekkend... Wegens gebrek aan mooi weer, enkele binnenopnames. Hopelijk morgen beter voor de eindpics. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ziezo, het was een leuk tussendoortje. Er zitten wat toffe extra's in de kit zoals die lightpod voor 's nachts en de koptelefoons die op de achteruitkijkspiegel hangen. Ik had serieus wat moeite met de rubbers maar de laatste onderdelen die in X-18 moesten komen, gingen beter na een tip om het met BMF af te plakken. Maar eigenlijk heb ik een voldoende rustige hand (als de kindjes in klas niet te druk zijn geweest) om het los uit het vuistje te doen. Op naar de volgende want nu het vakantie is kan ik lekker doorwerken. Tot eind 2008 wordt er in principe geen nieuwe meer opgestart. er liggen er nu nog 8 op tafel dus eerst wat afwerken natuurlijk... Maar deze heeft weer voor goesting gezorgd want als je vaak gaat verbouwen dan neemt het productietempo wat af en krijg je het gevoel dat je niks gebouwt hebt... Grtzzz enne normaal pak ik 'em mee komende vrijdag ter observatie...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mja, der stond dus eerst wat anders... En nu het vakantie is, dan let ik daar minder op... Ik zie trouwens dat ik ook enkele malen een hoofdletter vergat. trouwens die fouten tegen d of t zijn niet meer zo erg als 20 jaar geleden hoor. We zijn immers nog steeds stukken beter dan onze Hollandse vrienden... Maar ik had hem dus zelf niet gezien, shame on me...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zal vrijdag het model dan beoordelen nadat je je straf hebt afgegeven. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 27-10-2008 at 01:08. |
|
||||
|
||||
Meester, mag ik het typen??
(werd mij trouwens ooit al eens gevraagd...)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb ook heel veel moeite met het feit dat leerlingen en volwassenen niet meer deftig kunnen schrijven. Laatst nog mochten ze van mij noteren wat ze belangrijk vonden in hun leven. Schreef er eentje: me spelletjuhs... Tsjah... Maar ik bedoelde het niet op die manier. Vroeger werd je afgeschoten als je een fout tegen d of t maakte. Bij een sollicitatie mocht je het al bijna vergeten. Als je voor leerkracht studeerde, was het uit den boze en werd je verketterd. Dat ging te ver. Je mocht als het ware tien fouten op ou/au maken terwijl je geen enkele op d of t mocht maken. Een fout is een fout toch? Waarom twee maten en gewichten?? Neen, de tijd dat zo'n d of t fout dubbel telde is achter de rug. Nu is iedere fout gelijk voor de wet. En dat wou ik even zeggen.
|
|