De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-04-2002, 16:40
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

als afsluiter of specialleke tijdens het seizoen, zou het natuurlijk niet slecht zijn moesten we eens in genk gaan rijden. ik denk dat de meerderheid daar wel voor te vinden is, alleen vermoed ik dat de prijs daar wel redelijk hoog zal liggen, ik ben trouwens niet zeker van dat ze daar wel huurkarts hebben!

laat ons hopen

ps: laten we serge bestoken met mailtjes om dit voor mekaar te krijgen serge.huybrechts1@pandora.be

maarten
Reply With Quote
Old 03-04-2002, 17:59
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Doe geen moeite gasten, Genk is onhaalbaar en de uitbater ziet 4 takts zeker nie zitten.
Wat betreft de timing van de wedstrijden, slecht gedaan, er vallen wedstrijden op de kalender van de TC en de Belkarting, sorry maar zo gaan we iemand anders moeten laten winnen

Kan dat herbekeken worden of is dit definitief.
Reply With Quote
Old 03-04-2002, 19:33
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Doe geen moeite gasten, Genk is onhaalbaar en de uitbater ziet 4 takts zeker nie zitten.
Wat betreft de timing van de wedstrijden, slecht gedaan, er vallen wedstrijden op de kalender van de TC en de Belkarting, sorry maar zo gaan we iemand anders moeten laten winnen

Kan dat herbekeken worden of is dit definitief.
wow, heeft de belkarting meerdere manches 'k weet ook wel dat het waarschijnlijk nie echt haalbaar is van in Genk, maar geef toe dat het wel schoon zou zijn... wa ik mij ook afvraag, een paar keer hetzelfde circuit... der zijn der toch meer in de vlaanders?
Reply With Quote
Old 03-04-2002, 21:17
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Driesco, wat 2 november betreft zou ik zeggen : dat is toch perfect! We zijn dan toch al de ganse dag bij JPR om die prekwalificaties in goede banen te leiden, en 's avonds zal de goesting om zelf te karten nog eens zo groot zijn!

En dan die TC wedstrijd van 4 en 5 oktober : is het nu 4 of 5 oktober??? Want als het 4 oktober is kunnen we toch perfect op 5 oktober gaan karten?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-04-2002, 21:32
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Het is 4 en 5 oktober, vrijdag en zaterdag. Maar geen probleem da komt allemaal in orde. Sennaken check belcarforum.
2 november nog gaan karten, maw misschien wel ja.
Reply With Quote
Old 04-04-2002, 13:10
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by flugel

... wa ik mij ook afvraag, een paar keer hetzelfde circuit... der zijn der toch meer in de vlaanders?
Same here......

C U
Reply With Quote
Old 06-04-2002, 23:06
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Pascal

Same here......

C U
Idd er zijn vele circuits die niet worden aangedaan spijtig genoeg.
Ik had graag eens hier in hasselt gereden hoewel het een klein circuit is, je kan het verdelen in 2 manches e.

Info over de MAK kartings is ook trug te vinden op de mistery racing site

Om de site te bezoeken klik op mijne sig
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 09:05
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Thumbs up Mailtje niet gekregen ivm MAK-verslagen?

Geen wonder dat de MAK-verslagen er niet doorkomen bij ons, (behalve van Speesman dan) jullie zitten hier allemaal te posten

En wij maar zitten wachten

Visit us at http://www.kartgrid.be
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 11:08
R@ce@holiC's Avatar
De Paddock Regular

Heb je ze nu flitser??

Anders voor het klassement klik hier

Voor de uitslag van de laatste MAK karting klik hier
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 15:50
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Kvin die kartings ook altijd wel fijn! En wat de locaties betreft: waarom is er geen karting in Puurs? Die kunnen toch ook een circuit deels in- en outdoor aanleggen! Of liggen de prijzen daar miss voor iets tussen dat er daar geen race wordt georganiseerd? In ieder geval zal ik als deel van de 'Mighty M Racing' er de volgende keer weer staan om te proberen voor de derde keer op rij een podium te versieren!
Ik vraag me wel af in welke nationale competities jullie allemaal rijden of al gereden hebben? Laat maar weten! Tot 4 mei allemaal Slu
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 15:56
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Thanks R@ce maar ik zie dat het officieel op de site van Mistery staat, dus ik ga dat nu wel niet zomaar gaan kopiëren.

Het was eigenlijk de bedoeling dat de reacties die hier gepost worden op ons forum terechtkwamen en dat we indien gewenst een apparte afdeling maken voor de MAK'ers.

Maar ik wist niet dat ze/jullie hier al zaten dus wil ik ook niet onder de duiven van dit forum gaan schieten. Mensen die dat natuurlijk wensen kunnen hun verhaal ook bij ons nog kwijt aangezien de site enkel en alleen over karting gaat.

Ik geloof dat Maarten al geprobeerd heeft om van iedereen een appart verslagje te krijgen en hiervan dan een samenvatting te maken voor ons forum. Hij had hiervoor naar iedereen een mailtje gestuurd. Het is niet de bedoeling van op de twee sites dezelfde info te zetten maar zoals ik al zei ik wist toen niet dat het hier jullie vaste stek was.

Toch bedankt.

http://www.kartgrid.be
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 15:59
R@ce@holiC's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Flitser
Thanks R@ce maar ik zie dat het officieel op de site van Mistery staat, dus ik ga dat nu wel niet zomaar gaan kopiëren.

Het was eigenlijk de bedoeling dat de reacties die hier gepost worden op ons forum terechtkwamen en dat we indien gewenst een apparte afdeling maken voor de MAK'ers.

Maar ik wist niet dat ze/jullie hier al zaten dus wil ik ook niet onder de duiven van dit forum gaan schieten. Mensen die dat natuurlijk wensen kunnen hun verhaal ook bij ons nog kwijt aangezien de site enkel en alleen over karting gaat.

Ik geloof dat Maarten al geprobeerd heeft om van iedereen een appart verslagje te krijgen en hiervan dan een samenvatting te maken voor ons forum. Hij had hiervoor naar iedereen een mailtje gestuurd. Het is niet de bedoeling van op de twee sites dezelfde info te zetten maar zoals ik al zei ik wist toen niet dat het hier jullie vaste stek was.

Toch bedankt.

Dat is ne site v mij en MISTERY e flitser, ik ben de webmaster
Waarom denkte anders da ik reclam maak in mene sig?
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 16:47
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Talking

Omdat ge graag naar carrefour gaat?

Ok, maar ik vind het een beetje nutteloos van alles over drie sites te gaan spreiden, als ik de MAK'ers zou kunnen overtuigen van hun kartcapriolen bij ons te komen posten zou het al veel makkelijker zijn omdat we hen dan tevens kunnen voorzien van de uitslagen.

Maar gewoontes zijn moeilijk te veranderen en ik wil hier geen mensen weglokken, al vind ik wel dat kart-topics dichter bij onze site aanleunen dan hier. Maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening.

Reply With Quote
Old 08-04-2002, 17:52
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

broeders allemaal,

ik heb inderdaad da mailtje al naar veel volk gestuurd, maar ik heb nog geen verslagjes binnengekregen
de deathline van het clubblad nadert met rasse schreden, dus ik zou het op prijs stellen moesten jullie toch die verslagjes binnenbrengen
ik heb niet meegedaan de laatste race, ik kan dus ook niets uit mijn duim gaan zuigen

alvast merci voor de verslagjes die nu zeker rijkelijk zullen binnenvloeien, niet? liefst op marc.perdieus@pandora.be

gegroet

maarten

ps: ik denk eraan om mijn naam om te zetten in mijn echte nick, nl. polleke. als ge die binnenkort ziet verschijnen weet ge dus dat ik het ben
Reply With Quote
Old 08-04-2002, 17:56
R@ce@holiC's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Maarten
broeders allemaal,

ik heb inderdaad da mailtje al naar veel volk gestuurd, maar ik heb nog geen verslagjes binnengekregen
de deathline van het clubblad nadert met rasse schreden, dus ik zou het op prijs stellen moesten jullie toch die verslagjes binnenbrengen
ik heb niet meegedaan de laatste race, ik kan dus ook niets uit mijn duim gaan zuigen

alvast merci voor de verslagjes die nu zeker rijkelijk zullen binnenvloeien, niet? liefst op marc.perdieus@pandora.be

gegroet

maarten

ps: ik denk eraan om mijn naam om te zetten in mijn echte nick, nl. polleke. als ge die binnenkort ziet verschijnen weet ge dus dat ik het ben
1 ik heb geen mailtje gehad
2 als het over de MAK karting gaat kan ik je ook niet helpen aangezien ik de vorige niet heb meegedaan.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules