![]() |
|
|
||||
|
||||
JOEPIE !!!!
Ik mag ook komen ![]() ![]() En ik mag zelfs nog iemand meebrengen THANKS PADDOCK!! ![]() ![]() En natuurlijk de gulle sponsor(s) En IDD, Paddock lid loont. Mijn lidgeld voor dit jaar is alvast verdiend. En nu maar hopen dat Driesco zijne Clio schoon geplakt is Kan ik voor de eerste keer de wagen met "mijne" nick erop zien. Wie komt er eigenlijk nog, kwestie van mekaar goeiedag te komen zeggen. Bel me maar of mailen !! |
|
||||
|
||||
Sennake en Werner zullen daar zowieso wel zijn veronderstel ik ...
Pascal, Rrubinio en Marshall staan hoogstwaarschijnlijk ergens op post. al de rest heeft gratis kaarten ![]()
|
|||
|
|||
donderdag 16 mei, 0u15 .
Nog 4 kaarten voor de ZTC van 19 mei. !!! Deadline donderdag 16 mei 2002, nog een klein 24 uur om uw GRATIS ZTC kaarten te reserveren!!! __________________ |
|
|||
|
|||
Geef ze anders maar aan mij, ik kan hier nog vier man uitnodigen uit Eksaarde, zal er wel voor zorgen dat ze ook Paddocklid worden. Indien ze al weg zijn moeten ze maar betalen.
|
|
|||
|
|||
Donderdag 16 mei 2002 - 17u00
Alle kaarten weg. (sorry Driesco) !!! Vanaf maandag 27 mei, opnieuw 10 GRATIS kaarten voor de Zolder Touring Cup van 2 juni !!! Groetjes RJ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|