![]() |
|
|
||||
|
||||
Mooie race, veel gezien. Verdiende overwinning voor MS, maar mocht inderdeed geen 2 ronden meer duren voor Shumi! Reed niet trager omdat je de race zowel met 3 seconden als met 30 sec voorsprong kan winnen volgens een krantenartikel vandaag: Er zat een "blaas" op 1 van zijn banden verklaarde MS die elke ronder groter werd maar gelukkig het tot het eind volgehouden heeft.
Ook volgens diezelfde krant stond er dat de eerste pitstop van RB wel opvallend lang duurde, allé, dat de techniekers wel opvallend lang de blaadjes uit zijn luchtinlaten haald, zelfs nog bezig toen het tanken al gedaan was, en Rubens zelf teken deed dat hij wegwilde. Kloof met MS dichten?? Verdiende tweede en vierde plaats voor de McLarenboys, Raikunnen heeft moeten minderen (ook volgens artikel) omdat hij bij zijn pitstop te weinig benzine gekregen had, en zo het rustiger moest aandoen om minder verbruik te hebben en de race te kunnen uitrijden zonder tweede piststop. Grote verliezers zijn (word het een gewoonte) de Williams, spijtig voor Montoya, maar wel enkele schitterende dingen gedaan, net zoals RB, maar het was duidelijk bij de start dat hij een veel lichtere wagen had, een test om te zien wat nu de beste strategie was en RB het slachtoffer van werd, volgens die zelfde krant hé! Naar mijn gevoel word de F1 weer mooier om naar te zien dan enkele maanden geleden , of niet? Greetz, De laskaat |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het al dan niet mooi zijn van een race vooral met het circuit te maken heeft. Barcelona is ieder jaar een saaie race en Montreal is ieder jaar zeer aangenaam. Natuurlijk is het wel soms wat minder spannend voor de eerste plaats, maar op een goed circuit zie je dan altijd in de achtergrond nog een aantal acties die de moeite zijn, terwijl je in Barcelona sowieso niks te zien krijgt, ook al zijn ze aan elkaar gewaagd. En dat ze Barrichello ophielden? Ik denk het niet, want als ze 1 seconde rapper waren geweest, zat hij voor Coulthard, niet iets wat je laat liggen en een bedreiging voor Schumacher was hij niet meer nadat de safetycar-procedure zijn tactiek naar de knoppen had geholpen. Wat ik mij wel afvroeg: stel dat Barrichello op dezelfde strategie stond als Schumacher, zou hij dan ook bij de start langs Schumacher zijn gegaan, en zo ja zou hij Schumacher dan niet voor moeten laten?
|
|
||||
|
||||
het enige wat Barrichello de mogelijkheid zou geven om met gelijk gevulde tanks voorbij Schumacher te gaan is het feit dat hij aan de proper kant van het circuit staat, en Schumacher aan de vuile. Alhoewel dat je de rijlijn op die plaats in Canada heel ruim kan interpreteren ...
Launch Control is hetzelfde, ... dus veel verschil zal het dan niet maken. airco
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
tja, zo grof zal het bij Ferrari nog net niet zijn I hope
![]()
|
||||
|
||||
Rofl, not bad at all
![]() ![]()
|
||||
|
||||
die rechtse mechanieker van ferrari op de eerste post trekt met zijn lach ongelooflijk op barrichello
|
||||
|
||||
nu daget zegt. Misschien zen vader ofzo. Zou kunnen hé
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|