![]() |
|
|
||||
|
||||
hmmmzzz nog slashdotters hier
![]() ![]() nah ik geloof niet zo echt in het einde van de wereldverhaal .... airco
|
||||
|
||||
2019?! Tegen die tijd stockeren we toch alleen ons afval nog maar op aarde, ... niet?
We zitten dan allen gezellig voor onze plasma-TV naar de spin-off serie van de Formule 1 te kijken, de Formule Deathmatch. Uiteraard gaat het ons niet goed dat deze serie, geleidt door de arrogante duitse ex-wereldkampioen Michael Schumacher, steeds opnieuw gedomineerd wordt door dezelfden. Sommigen hebben de hoop dan ook al opgegeven om ooit nog eens een niet-Belg of een niet-Ferraririjder op het hoogste schavot te zien staan en verkiezen om rustig wat plaatsjes te schieten van de komeet die elk ogenblik op de lokale stortplaats kan inslagen. Het is op dat ogenblik dat Finish zich tot mij zal richten en zal verkondigen: "Hoe wist jij dat?". ![]()
|
||||
|
||||
Maarnee, ik heb mijn 'kometenkijker' al besteld
![]()
|
||||
|
||||
Bovendien zijn er nog talloze niet ontdekte hopen massa in de ruimte, die de baan van zon meteoriet kunnen beinvloeden (wetten van newton remember). Zo werd bv pluto jaren voordat ze werd waargenomen ontdekt door een afwijking in de baan van ik meen saturnus (but dont shoot me if I'm wrong)
FF |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
newton beschreef toch als eerste dat 2 massas elkaar aantrekken, dus krijg je een kracht op de meteoriet die dus de baan zal beinvloeden. Inderdaad de wetten van keppler die bespreken de baan meer in detail, maar dankzij mijn verleden (examen analyse 1e kan burgie) heb ik daar iets op tegen :d
FF |
|
||||
|
||||
Aha, da'k het toch nog wist eh :-)
Ik heb nog samen met Frank De Winne astronomie en geodesie gekregen van professor Van Twembeke zelle :-) |
|
||||
|
||||
Tja, ... ik euh, ... *schaamrood op de wangen*
![]() Ik schrijf lang niet foutloos, ... mij zal ja dan ook nooit aan het Groot Dictee zien deelnemen. Zolang we elkaar begrijpen is dat niet Het einde van de wereld (en zo zitten we terug on topic) ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
En terug on-topic; als zo'n ding op de aarde valt en 1 continent verwoest...welk moet dit dan volgens jullie zijn? :-) |
|
||||
|
||||
Geen enkel. Dat dat ding maar in de stille oceaan valt.
|
|
|||
|
|||
lol, dan krijgt ge nen enorme tsunami en heeft iedereen er last van...enfin, ik zou dan toch niet aan de kust willen wonen.
Enfin, dan wilt ge nergens wonen want bij een inslag van zo'n ding dat enkele kilometers groot is geef ik de mensheid niet lang meer...maar die kans is enkele miljarden keren kleiner dan de media laat vermoeden :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben dat anders wel van plan hoor :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Hier trouwens een leuke foto van Flahaut die onze tentoonstelling bezoekt in Koksijde (nota voor de rest; tentoonstelling over Frank De Winne). Op 21 juli heeft Flahaut onze stand ook al geintroduceerd aan Duquesne en De Donnea, dus er komt goed volk naar kijken ![]() Last edited by Stipey; 25-07-2002 at 21:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|