![]() |
|
|
||||
|
||||
mja
I agree met de finish voor de volle 100 % airco
|
||||
|
||||
Ik heb de race compleet 'gemist' en 't kan me niet schelen ook. 't Wordt erg met mij denk ik, na Canada deze GP niet of nauwelijks gevolgd zonder dat ik er ziek van ben. Ik denk dat ik ziek ben...
Dus verwacht van mij geen commentaar...
|
||||
|
||||
Mario,
Is dat misschien sinds je weet dat Rallycross meer spektakel biedt en publieksvriendelijker is? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Williams-McLaren: één team?
Quote:
Een piloot moet zijn plaats verdedigen, tenzij tegen zijn teammaat! Zomaar een andere piloot van een ander team voorlaten zodat die punten kan afsnoepen van een rivaal is NOT DONE! Dat gaat te ver, dat is 'over the line'! Maar ja, Williams en Dennis hebben zo al stoten uitgehaald, en waar wordt er achteraf over gezeverd? Over Barrichello die Schumacher voorlaat!? Ongelooflijk toch! Ja, Dennis wil geen teamorders geven aan Mika, die nu wel hopeloos achter staat. Maar aan DC geeft hij dan wel orders om Ralf te laten passeren! Ik vind Dennis echt wel de grootste hypocriet van de paddock (de echte)!! En dat niemand daar op reageert! Ze zouden DC twee races moeten schorsen! Of anders kunnen ze volgende keer nog beter afspreken en Montoya Michael er laten afcrashen ofzo.. Ik wil maar zeggen: dit opent de deur voor allerlei combines. Is dat F1? Dikke buis voor McLaren en DC!!! En da maneuver van Schumi bij de start? Die ging nooit zijn eigen broer er af crashen, da was misschien close, maar volledig onder controle! En die straf was inderdaad overdreven, maar die reglementering is er niet voor niets... |
|
||||
|
||||
Je kan het ook zo bekijken: Met z'n eigen broer zal hij nooit op de vuist gaan, en daarom kan je er zowat alles mee proberen
![]() Toen ik die start live voor de eerste keer zag kreeg ik idd wel een déjà-vu van verschillende races in 2000, waar Schumacher dezelfde (toegelaten) tactiek gebruikte. En David Coulthard: schorsen voor 2 races...hmm lijkt me ietsje overdreven. Ik vraag me wel af wat het antwoord van DC zou zijn moest je hem vragen waarom Ralf er zo makkelijk voorbij mocht gaan.... En Ron Dennis heeft dringend een vakantie nodig. Na Monaco en z'n laffe bedreigingen tegen Bernoldi kan je alles van hem verwachten.
|
||||
|
||||
Ik heb de race niet gezien, dus weet niet goed waarover het gaat, maar misschien wisten de mannen van McLaren dat RS een straf boven het hoofd hing en vonden ze het verstandiger niet om die positie te strijden.
Als Senna in Estoril '89 Mansell er ook gewoon had voorbij gelaten, dan was hij er ook niet afgerost geweest. 't Is maar een gedacht.
|
||||
|
||||
bwa ja, ik zag der ook nie echt nie veel verkeerd in!!!
Ge kunt Coulthard nu moeilijk gaan verwijten dat hij R.Schumacher doorlaat, als hij daardoor meer kans heeft op de wereldtitel!! Volgens mij is dit een wreed menselijke reactie, die elke piloot in die situatie zou hebben!!! Of dat het kwa racing fair is, das een andere vraag!!! mor iemand daarvoor gaan bestraffen zou ik overdreven vinden!! Bovendien zou ik als Ferrari zijde zeker en vast niet klagen nu!!! Ze krijgen de kans om een 2 vs 1 duel aan te gaan!! De motivatie, en de kracht om te slagen zal der alleen maar groter van worden!!! airco
|
||||
|
||||
Laskaat, ge hebt gelijk Hakkinen heeft zichzelf weer ontdubbeld door de tweede pitstop van Schumacher. Maar ik denk dat Finish vrij goed verwoord heeft wat ook ik denk. Ge kunt toch niet ontkennen dat Hakkinen een verschrikkelijk slechte race rijdt in een auto die minderwaardig is geworden aan de Ferrari en de Williams. Iemand die gedubbeld wordt, is niet belachelijk, maar ik vind het wel vernederend, wanneer je aan het begein van het seizoen als 1 van de 2 grote favorieten start en dan op zo'n achterstand wordt geplaatst door de concurrentie. Het wordt hoog tijd dat ze daar bij McLaren (Hakkinen incluis) eens weer wakker schieten, want op dit moment wordt hun achterstand almaar groter. Tekenend was eigenlijk het beeld van Joe Ramirez tijdens de race.
En Laskaat, blijkbaar kan ik niks goeds meer zeggen in uw ogen. Ik ben geen McLarenfan, da's waar, maar het is nu toch wel fair om te zeggen dat ze slecht bezig zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan begrijpen da we reageren als een piloot een andere NIET doorlaat, maar als we nu ook al gaan reageren wanneer een piloot een andere WEL doorlaat??????????????????? |
|
||||
|
||||
i totally agree met sennake!!! =p =p
da gebeurd ook nie veel da wij overeen komeb he!! ;-) j/k airco
|
||||
|
||||
't zou anders maar verdomd saai zijn moesten wij met alles en iedereen akkoord gaan. Dan bestond dit forum gewoon niet
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Euh Sennake, ik dacht dat de bedoeling van racen was om de tegenstrever juist NIET voorbij te laten. Ik vind het dan ook zeer grof dat DC Ralf gewoon zonder strijd voorbijlaat. Daar moet je toch gewoon tegen reageren! Het is toch geen wielrennen...lol. Niet dat Ferrari het niet kan halen tegen de gecombineerde krachten van Williams en McLaren, maar ik vind het toch niet serieus dat dat zonder boe of ba kan. Die domme commentatoren van RTBF (die gasten beginnen hoe langer hoe meer op die apen van VTM te trekken) hebben dat zelfs niet gezien. En maar zagen op Schumacher en zijn scheve starts, maar voor de rest ? |
|
||||
|
||||
mo allé modena, oe zoude nu zelf zijn:
- ofwel laat ge em door, en hebt ge nog een kans op de wereldtitel - ofwel gaat ge dermee strijden, en worden uw kansen op de wereldtitel alsmaar kleiner Bovendien weet DC dat hij met zijn McLaren R.Schumacher nooit kan tegenhouden, want die kan in zijn williams tijden draaien die 1,5 sec sneller zijn!!! dit is volgens mij nie meer dan menselijk zene!! Hoe zout ge zelf reageren in die situatie!! Natuurlijk zou ik voor de spanning ook veel liever een gevecht zien, moja soms zijn de belangen (wereldtitel nvdr.) gewoon veel te groot!!! airco
|
|||
|
|||
Waarom heeft nu ineens iedereen begrip voor de belangen van DC? En als Barrichello Schumacher voorlaat, heeft niemand daar begrip voor! En dat zijn wel teamgenoten.
Ik blijf erbij: een echte piloot verdedigt zijn positie, en zeker tegen iemand van een ander team! Als ge meerijdt voor de titel, dan moet ge gewoon zoveel mogelijk punten scoren, en der geen kwijtspelen in de hoop dat de rivaal er ook wel zal kwijtspelen. Dat is volgens mij fundamenteel in de autosport!!! Maar ik heb het al dikwijls gezegd: DC is, naar mijn bescheiden mening, helemaal geen piloot! Een zagevent en would-be gentleman (je verloofde in de steek laten voor een jonger en blonder ding is echt wat een gentleman zou doen, nietwaar DC?) die niet kan inhalen! |
|
||||
|
||||
Ik moet ineens denken aan Kimi Raikonen in Oostenrijk die ook mooi vrij baan liet aan Schumacher toen die een beetje achterop was verzeild. Dan moet ge u daarop ook maar goed kwaad maken hé.
|
|