![]() |
|
|
||||
|
||||
Die op Snetterton is voor 2CV's toch?
|
|
||||
|
||||
Wat met opvalt in Catalunya is het feit da er zoveel TDi's rijden....
|
||||
|
||||
In Japan is er ook een : de 24 Uren van Tokashi. De wedstrijd is voorbehouden voor GT's en Touring Cars, een soort Japanse Belcar zeg maar. Je kan er meer over vinden op http://www.gt-eins.de .
Doorklikken naar Berichte en Aktuell. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ze hebben daar in Japan trouwens wel mooite startvelden met een grote diversiteit aan auto's (met mooie kleurige liveries). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Eigenlijk vergeten we ook allemaal nog de 24 uur van Ieper. dat is natuurlijk wel een rally (die nu anders heet) maar vroeger werd er daadwerkelijk 24 uur aan een stuk rally gereden eh! Dat is gaandeweg allemaal verwaterd natuurlijk, maar ze hebben wel echt bestaan
![]() |
|
||||
|
||||
Is er ook geen op Le Mans voor moto's ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En een 24 uurs race voor old timers op Le Mans.
|
|
||||
|
||||
Dat is geen echte 24 uren, dat zijn gewoon verschillende wedstrijden achter elkaar, de klok rond.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Immers het Frans voor Paardenkracht = CheVeaux. En aangezien een "Geitje" er maar 2 had... of zou het met een Centrale Verwarming te maken hebben. 't is maar dat we mekaar begrijpen he. ![]() ![]() "Dees" kon ik niet laten liggen. ![]() Terug naar de 24u around the world nu. ![]() Last edited by Guido; 02-09-2004 at 08:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ja.
kijk ik kan nog korter als u. alsjeblieft als je iets post zorg er dan voor dat het ook wat inhoud heeft he.
|
||||
|
||||
groot gelijk Raceboy.
Zijn er nog 24 uurs races? Ik zou die van Bathurst wel eens willen meemaken. |
|
||||
|
||||
die van Bathurst gaat dit jaar niet door.... en als de V8-series daar echt zonder geld zitten en gedaan zijn, zal het volgend jaar ook niet doorgaan, denk ik
|
|