![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vind het deelnemrsveld nog meer dan behoorlijk, vele ons omliggende (en minder omliggende) landen hebben zulke 24uurs race niet met zo'n deelnemersveld... content zijn denk ik dus
![]() |
|
|||
|
|||
FF remembere, der zijn maar een aantal (ik weet het niet meer juist, 7 of 8 denk ik) 24uurs-wedstrijden op de wereld, dus zolder mag hoe dan ook proud zijn op z'n 24 uren. Dat is mijn persoonlijke mening!...
|
|
||||
|
||||
Tis da.
Er zijn er ni zoveel, en wij hebben er 2, dus ik denk ni da we moge klagen. Het ene jaar al wat meer volk als het andere, of et ene jaar ietke spannender als het andere, maar het is toch elk jaar weer een evenement waar elke autosport liefhebber naar uitkijkt. So bne proud of it zouk zeggen ![]()
|
||||
|
||||
1. LeMans
2. Daytona 3. Spa 4. Nurburgring 5. Zolder weet iemand de andere ?
|
||||
|
||||
magny cours heeft er ook 1 denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De legendarische Bol d'Or is vrij recent verhuisd van Le Castellet naar Magny Cours. Dit jaar heeft Bathurst ook een 24h. |
|
||||
|
||||
en de 25u VW Fun Cup
de 24u 2PK dit alles op francorchamps ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ge zoudt er nog van verschieten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
eerlijk gezegd wist ik het bestaan hiervan niet af
|
||||
|
||||
Momenteel (20u10) 3 Belgen aan de leiding !
|
|
||||
|
||||
ondertussen teruggevallen tot de 10e plaats
![]() |
|
||||
|
||||
nog een nieuwe, of eerder voor mij onbekende, 24-uurs autorace op circuit ontdekt => 24 uren 2pk op Snetterton
1. Le Mans => www.lemans.org 2. Daytona => www.daytona24hr.com 3. Francorchamps => www.proximus24hours.com 4. Nurburgring => www.adac.24h-rennen.de 5. Zolder => www.24u.be 6. Francorchamps (25u VW Fun Cup) => www.vwfuncup.com 7. Francorchamps (24u 2CV) => 2cvracingcup.skynetblogs.be 8. Barcelona => www.circuitcat.com 9. Oschersleben => www.z-a-c.nl (1e editie in 2004) 10. Bathurst => www.bathurst24hr.com (gaat niet door in 2004) 11. Snetterton => www.snet24.co.uk |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|