![]() |
|
|
||||
|
||||
ik zal er eens achter horen
maar laat dit als bevestiging gelden, want ons vader heeft al gemeld dat jullie officieel zijn ingeschreven
|
||||
|
||||
ah, ok
Bedankt voor het alleszins al te laten weten
|
||||
|
||||
Beste paddockers,
er zijn nog plaatsen vrij! ik weet het, het kost meer dan een gewone wedstrijd, maar het is voor het goede doel! en in inkart is alles op en top in orde, m.i. de beste infrastructuur van alle kartings in Vlaanderen. de kartjes gaan daar sneller dan op menig andere kartpiste in ons belgenlandje. aarzel niet en schrijf in op marc@perdieus.be groeten maarten
|
||||
|
||||
Dat is juist de vrijdag voor een belcar weekend zie ik juist, t zal moeilijk gaan vrees ik. Maar ik zie nog wel
|
|
||||
|
||||
Zonder sponsor is het echt niet goedkoop-->sponsor zoeken dus
![]() |
|
|||
|
|||
Wordt er dan enkel binnen gereden of ook sowieso op het buitengedeelte?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Aha, den 20e september...
Ik zal de dag alvast vrijhouden in mijn agenda, het hangt er natuurlijk vanaf of BCC ons terug zal uitnodigen of niet. Voorlopig nog niks gehoord ![]() ![]() Let op Maarten, naast mij in het geel ![]() Op de foto met een FunCup piloot ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() de gele is mijn broer pieter, ik ben de rode net niet op de foto te zien. dit jaar gaan we voor de overwinning, vorig jaar pech gehad toen de ketting/aandrijving los geslagen is bij een aanrijding door een tragere deelnemer die een volledig verkeerd manoevre deed toen wij aan de leiding lagen. dit jaar wordt een serieuze revanche! vorig jaar heeft benklak ons voor de eerste keer in vier jaar de pole afgesnoept, dat moet ook dit jaar rechtgezet worden! beware of perdieus power!
|
||||
|
||||
Oeps, foutje, sorry
![]() Ik zoek wel even de volledige foto. Ik weet nog niet of we er dit jaar weer zullen bij zijn, dat hangt af van BCC, als we erbij zijn zal de pole alvast voor ons zijn ![]() We zitten met een sterke vrouw in ons team en dat compenseert de trage piloot van BCC ![]() ![]() Enfin, ik laat wel iets weten als we meedoen , dan kunnen we een voorbeschouwingske maken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Diejen Benklak toch hé! ![]() ![]() ![]() Ma dees jaar gaan wij meedoen voor de overwinning zene. Kheb just is gebeld en ons team gaat er volledig anders uitzien als vorig jaar, veel competitiever. We zijn met 4. Ikke, ene die karting doe in competitie, de vader die alles betaald ![]() ![]() Red & White Greetz |
|
||||
|
||||
Kan er nog ingeschreven worden??
Kheb geen zin om op de uitnodiging te wachten (misschien komt ze er toch niet). Snel antwoord aub, ik stuur tegelijkertijd een mailtje naar Maarten om zeker te zijn.
|
|||
|
|||
Ik ben er niet zeker van maar ik denk dat jullie concurentie gaan krijgen uit onverwachte hoek. Vergeet dienen pole maar al. We zijn er klaar voor. Voor het goede doel steken we nog een tandje bij he mannen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ja, er kan nog ingeschreven worden
mail naar marc@perdieus.be voor meer info of zie anders naar de vorige threads ...
|
||||
|
||||
Ik wacht enkel nog op de gegevens om te kunnen storten maarten.
Ik geef 100% garantie dat we meedoen, kan je vastleggen aub, thanks. Flitser@kartgrid.be KartGrid RT
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 30-08-2002 at 20:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|