De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-10-2002, 11:37
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by clioboy
op wie hebt ge het als ge over den winnaar van de tc in francorchamps spreekt, want we hebben der twee van in actie gezien vandaag alleen de moeder was er niet bij!!!! hahahaha
He drieske ge doet toch mee in den belkarting he!!!!
Clioboy, effe iets rechtzetten.
Als ge hier spreekt is het Mistery of Driesco hé, anders weten we niet tegen wie je het hebt. Der zijn der hier al geweest die daar een vreet spel van gemaakt hebben.

Wat Driesco betreft : Neen, ik doe nie mee. Heb schrik van all die rappe mannen
Reply With Quote
Old 20-10-2002, 16:41
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

sorry driecCO ik zal t niet meer doen
en waarom doe je nie mee????
Old 20-10-2002, 18:24
De Paddock Enthousiast

Omdat ik schrik heb van all die snelle jongens en dames. Vroeger, héél lang geleden had ik van niemand schrik om een raceken te doen, maar de dag van vandaag is da wel effe anders.

Neen, ik ga proberen die dag alles in goede banen te leiden en dat kan je beter van op afstand dan als je zelf deelneemt. Trouwens, gedurende het jaar hebben we meer dan kansen genoeg om zelf te rijden, nu is het onze beurt om jullie eens organisatorisch in de watten te leggen.

Ik ga proberen om er voor jullie een onvergetelijke dag van te maken ( zoals er eigenlijk al zovelen zijn geweest de laatste maanden ).

See you @ the Belkarting
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 03:01
Piet Konijn's Avatar
De Paddock Regular

dat klopt als ge iets wilt organiseren dan is het beter om het vanop afstand te doen!!! want ik dacht al den driesco schrik!!!
ik zie het al volledig zitten voor de belkarting, en ik zorg er voor dat ge uw clio piloten hebt is het goed we moeten van de week ne keer bellen voor verdere afspraken!!
Old 21-10-2002, 03:15
De Paddock Enthousiast

Ge hebt mijnen nummer hé, anders zet ik deze nog even in PM. Ik zit regelmatig in den Anvers, anders gaan we daar eens een pintje pakken en regelen we dat daar wel.
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 03:41
Piet Konijn's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Ge hebt mijnen nummer hé, anders zet ik deze nog even in PM. Ik zit regelmatig in den Anvers, anders gaan we daar eens een pintje pakken en regelen we dat daar wel.
van de week gaat moeilijk gaan ben weg van dinsdag tot vrijdag maar ik moet gewoon wat info hebben zodat ik de piloten wat op de hoogte kan brengen he als ge begrijpt wat ik bedoel! maar die pinten die volgen wel he!! als ne goeie preases moet dadde he
tot in den bocht he driesco
Old 21-10-2002, 15:05
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie

Een mooi initiatief vind ik. Niet zo zeer voor de dames dan wel voor de wel verdiende publiciteit die de ZTC krijgt.
Wie ook het plaatsje zou krijgen iedereen veel geluk.
BTW volgens de laatste nieuwtjes op het origenele forum zou het wel eens kunnen zijn dat er wordt vals gespeeld door de fanclubs.
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 19:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

wij op de paddock weten van niets
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-10-2002, 21:34
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
wij op de paddock weten van niets
Marshall jong 'k was er precies te vroeg bij, als eerste fan site daar wa reclame gaan maken, Kelly stond schoon op kop, maar blijkbaar zijn de andere fan clubs ook wakker geschoten.

En Sennake, ze kunnen het ginder op pitstop nie laten de paddock ne keer door het slijk te halen... al bij al een droevige vertoning vind ik
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 12:21
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by flugel

Marshall jong 'k was er precies te vroeg bij, als eerste fan site daar wa reclame gaan maken, Kelly stond schoon op kop, maar blijkbaar zijn de andere fan clubs ook wakker geschoten.

Flugel trek het je niet aan ik denk niet dat Kelly dit nodig heeft om een verder carrière in de autosport te kunnen uitbouwen in tegenstelling tot andere die ook op die lijst staan. Begrijpen wie begrijpen kan.
Hoewel natuurlijk de extra publiciteit wel meegenomen zou zijn.
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 20:41
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speedkicks

Flugel trek het je niet aan ik denk niet dat Kelly dit nodig heeft om een verder carrière in de autosport te kunnen uitbouwen in tegenstelling tot andere die ook op die lijst staan. Begrijpen wie begrijpen kan.
Hoewel natuurlijk de extra publiciteit wel meegenomen zou zijn.
't begint daar op een klucht te gelijken... poll afgesloten omdat er blijkbaar zijn die zich 100 keer registreren (amaai die hebben veel tijd) geeft toch aan dat er zeer goed nagedacht is over die formule...
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 21:02
De Paddock Rookie

Ik vind dit wel jammer. Nu krijgt de Touring cup eindelijk eens de verdiende aandacht en dit wordt dan door een of meerdere mensen naar kl*ten geholpen en in een slecht daglicht geplaatst.
Ik ben het echter wel over eens dat er misschien wat meer had mogen nadenken over de formule. Er staan inderdaad vrouwen bij die ook aktief zijn in de touring cup.
Ik dacht dat ook vorig jaar Toyota deze wagen heeft ingezet. Toen ondermeer met Joyce De Torch en Koen Wauters als ik me niet vergis.
Al bij al blijf ik erbij dat dit een mooi initief is van Zowel Peter Baert als Toyota als alle anderen die hieraan hebben meegewerkt.
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 22:12
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by flugel

En Sennake, ze kunnen het ginder op pitstop nie laten de paddock ne keer door het slijk te halen... al bij al een droevige vertoning vind ik
Idd, ik post daar ocharme één zinnige statement en hoe daar op gereageerd wordt is schandalig... maar ik ga geen rel beginnen op een ander forum, ik laat ze maar in hun wijsheid hoor. Het is het me allemaal niet waard. Schelden is het wapen van de zwakkere...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 22:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by speedkicks
.
Ik ben het echter wel over eens dat er misschien wat meer had mogen nadenken over de formule. Er staan inderdaad vrouwen bij die ook aktief zijn in de touring cup.

Dacht ik ook ja. Lieve Thiron zal haar Porsche even laten staan omdat een aantal fans haar in een Yaris stemmen? I didn't think so...
Enfin, ik kan mis zijn natuurlijk eh...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 22-10-2002, 23:57
Piet Konijn's Avatar
De Paddock Regular

I dont think so, ze kan trouwens nog altijd kampioen worden he in de touring cup!!! Dus zal ze der toch wel willen bij zijn in diene porsche!! Trouwens die kan dus ook wel aan een stuur draaien hoor!!!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules