![]() |
|
|
||||
|
||||
Zolder Touring Cup 10uur
Pitstop.tv zet een Yaris in, in de 10 uur van Zolder met enkel vrouwen aan het stuur
![]() Er mag gestemd worden welke 2 vrouwen je zou willen zien aan het stuur... Ik zou zeggen stemmen maar! Oja Kelly staat al aan de leiding. ![]() http://www.kanaaltwee.be/forum/showt...1547#post71547
|
||||
|
||||
Re: Zolder Touring Cup 10uur
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ikke ook ^^
|
||||
|
||||
ik stem op Paulien Zwart
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Voor mij Linsey en Carla
|
|
||||
|
||||
we Want Boden. allé ikke toch
![]()
|
||||
|
||||
ik kies voor alexandrake, heeft trouwens al eens met ne jaris gereden (ale een paar toertjes) op zolder.
GGGGGGGGGOOOOOOOOO alexandra
|
|||
|
|||
Zorg maar da gij in form zijt tegen dezen avond in plaats u weeral met de vrouwkes bezig te houden, clioboyke!
|
|
|||
|
|||
Ik moet in Hamme zijn straks Clio, moet ik u komen ophalen ?
Laat iets weten 0474/95 23 86 |
|
||||
|
||||
no thanks driesco zit op mijn kot in berchem. kom rechstreeks naar ginderd.
en mistery moeid u met uw eigen zaken haha ik zal wel in form zijn, maak u niet ongerust smeer uw benen maar al in ![]()
|
|||
|
|||
Den Mistery karten
![]() ![]() Volgens mij spaart hij zijn krachten voor de Belkarting. Gaat hij misschien dan eens zwaar uitpakken met een reuze team ? |
|
||||
|
||||
tzou toch tof zijn he dries. de winnaar van de TC manche in Spa die kart
![]()
|
||||
|
||||
op wie hebt ge het als ge over den winnaar van de tc in francorchamps spreekt, want we hebben der twee van in actie gezien vandaag alleen de moeder was er niet bij!!!! hahahaha
He drieske ge doet toch mee in den belkarting he!!!! ![]()
|
||||
|
||||
Lieve thiron wie is dat???? ik heb daar wel eens van gehoord
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Enkele jaren geleden werden bij een verkeersongeval, waarbij een dronken chauffeur mij ondersteboven heeft gereden, mijn beide schouders verbrijzeld en mijn rug zwaar toegetakeld. Gelukkig is de medische wetenschap een zeer snelle vooruitgang beschoren, zodat ik terug werd opgelapt met de nodige protheses en transplantaties van weefsel. Heeft me wel een paar maanden ziekenhuis gekost, maar alles kwam terug in orde, binnen het aanvaardbare dus... Vorig jaar werd één van mijn protheses vervangen en werd er nieuw weefsel getransplanteerd in mijn linker schouder. Ook dan is alles vrij snel terug de goede richting uitgegaan. Mijn toestand is voor wat mij betreft zeer aanvaardbaar en je hoort mij niet klagen. Uiterlijk zie je geen handicap, maar ik ben natuurlijk wel zeer beperkt in mijn bewegingen met mijn schouders en armen, zeker als dat onder belasting is. Jullie zullen wel snappen dat autosport dan uitgesloten wordt, en dat ook karting op de verboden lijst staat. Een eventuele mogelijkheid om nog eens in actie te komen is het rally-raid gebeuren, in klasse T4 of T5 (assistentie of perswagens) , omdat de druk en de belasting daar heel wat minder is, je rijdt je eigen tempo voor zover je lichaam het kan verdragen. Dankzij AD Sport en Albert Vanierschot, zal ik dan ook, mits goedkeuring van mijn medisch dossier door de organisatie (wat wel eens een probleem zou kunnen zijn) , aan de start verschijnen van de 25ste Parijs-Dakar met een Toyota 4x4 , HDJ 100-type . En nu maar hopen dat ik dat stempelke krijg in Parijs...anders wordt het toezien vanop afstand, zoals het nu al jaren het geval is... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|