De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-11-2002, 16:04
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

t was de max.. beestig team, buiten Kelly geen dikke namen, but we kicked ass

De Max Driesco... (en de rest)
Old 24-11-2002, 16:22
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Twas schitterend!!!!
Volgend jaar doe ik zeker terug mee (en dan blijf ik wel in de mobilhomes slapen, hoef ik niet heel de tijd plat water te drinken ).
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 16:45
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by speesman
Twas schitterend!!!!
Volgend jaar doe ik zeker terug mee (en dan blijf ik wel in de mobilhomes slapen, hoef ik niet heel de tijd plat water te drinken ).
Je kon ook spuitwater gedronken hebben hé

Het was idd fun, alleen dat karten zal ik nog "een beetje" moeten trainen.
Old 24-11-2002, 16:49
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Driesco, Sennake, Werner,... (en al de rest die meeholpen), mannen ge hebt dat vre goed gedaan, de organisatie zat goed in elkaar en dat beloofd dus voor de volgende editiies (laat het niet bij nog eentje blijven hé)

En dan natuurlijk de mensen waar ik samen meegereden heb; Laurent, Marco, Jos, Steven en Kelly zoals Laurent al zei geen grote namen maar 't lukte ons toch om op het podium te eindigen.

En natuurlijk alle andere deelnemers, want ik vond het een zeer faire wedstrijd met eigenlijk weinig incidenten (zo zou het altijd moeten zijn)

één ding wel, 'k heb zin gekregen in een dark race
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 17:04
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Het was een beetje te donker voor mij. Ik vroeg me af of ik nu moest stoppen of doorrijden, maar kreeg toen onmiddellijk een paar duwen tegen mijn kart omdat ik te traag reed in den donker
Heb dan toch maar nog een rondje gereden zonder dat ik eigenlijk iets zag.
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 17:16
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speesman
Het was een beetje te donker voor mij. Ik vroeg me af of ik nu moest stoppen of doorrijden, maar kreeg toen onmiddellijk een paar duwen tegen mijn kart omdat ik te traag reed in den donker
Heb dan toch maar nog een rondje gereden zonder dat ik eigenlijk iets zag.
'k schakelde dan over op automatische piloot en heb serieus wat mensen ingehaald dan
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 17:51
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Nabeschouwing Belkarting 2002

Wat een mooie dag moest worden in Indoorkarting JPR te Sint Niklaas werd het ook. Het weer was van de partij, en in tegenstelling tot vorig jaar kwamen de piloten reeds meer dan 2 uur voor de wedstrijd afgezakt naar de wedstrijd om hun mobilhomes en teammaten te inspecteren. Elk team beschikte namelijk over een eigen mobilhome waar de piloten in een zee van luxe zich konden voorberijden.

Niks dan stralende gezichten aan de inschrijftafel waar velen weer vol ongeduld stonden te wachten met wie ze uiteindelijk van start zouden kunnen gaan. Enkele toppiloten lieten het afweten, maar des al niet te min stonden er 7 vervangers klaar om de plaatsen in te vullen.

De adrenaline steeg tijdens de briefing, enkelen zochten nog naar hun teamgenoten maar om 15.00 was iedereen er klaar voor. 30 minuten chrono’s moesten uitmaken wie er als eerste zou starten in de 2de editie van de Belkarting. Zo gezegd zo gedaan en om 15.30 waren de startplaatsen bekend.

Als organisator heb je altijd een beetje schrik voor zo een start, en dit jaar was het niet anders. Vorig jaar was het verplicht dat de forumpiloten de start namen, dit jaar was de keuze vrij.
Het gevolg was indrukwekkend. 25 toppiloten namen de eerste 30 minuten van de 3 uurs race voor hun rekening en het ging er soms heel hard aan toe. We telden niet minder dan 7 zwarte vlaggen de eerste 5 minuten. Voor velen was de adrenaline misschien iets te hoog gekomen van temperatuur maar al vlug viel alles weer vlot in het normale ritme. Een Clio Cup treintje, gevolgd door enkele Belcarpiloten leverden soms adembenemende inhaalacties op, maar verder dan enkele kleine aanrijdingen kwam het niet echt.

Veel slechter ging het er aan toe na 2 en een half uur racen. Plots viel alle stroom uit in JPR !! Vele teams dachten dat het om een stunt ging en bleven in het donker racen als nooit voorheen. Uiteindelijk hebben de marchals van JPR de piloten kunnen doen inzien dat het hier wel echt om een pannen ging. Enkele electrische vuurtjes van het daarna geplande buffet namen net iets te veel stroom waardoor gans de boel uitging.

Wonder boven wonder slaat het systeem van JPR alle tijden zorgvuldig op waardoor we na enkele minuten van oponthoud opnieuw van start konden gaan in de volgorde van de posities. Om 19.00 viel dan uiteindelijk de finschvlag en kon iedereen opnieuw spreken van een geslaagde kartnamiddag.

Daar stopte het vorig jaar, maar alle teams begaven zich na de prijsuitrijking naar hun mobilhome om zich klaar te maken voor het buffet en de fuif. Wat begon als een rustige bedoeling eindigde rond 5 uur in de morgen als een meer dan geslaagde party. Voor velen was de weg die ze moesten afleggen naar de mobilhomes, zo een 30 meter, nog net iets te veel.

Alles in acht genomen kunnen we ook dit jaar spreken van een geslaagde editie al moeten we toegeven dat sommige zaken zeker nog voor verbetering vatbaar zijn. We zullen er dan ook alles aan doen om deze kleine zaken in 2003 van de baan te helpen.

In de veronderstelling dat we iedereen een prachtige dag bezorgd hebben hopen we jullie opnieuw te mogen ontvangen in 2003 voor de volgende editie van de Belkarting.
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 17:52
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Het was inderdaad weer in orde gisteren. De Karting was goed, het eten was goed, het fuifke achteraf ook...Proficiat voor Driesco en de organisatie !

By the way : ik vond weer vanalles in mijnen auto deze morgen, geen palmbomen deze keer maar wel een kartstoeltje, nen helm van nen bepaalde piloot en al zo van die dingen... Wat ik echter niet terugvond was mijn vrouw, maar die komt ooit nog wel es ne keer boven water, waarschijnlijk gekidnapt door een strandwoefke uit de buurt van Geel...

Wat ik ook verdacht vind : Flugel, hoe komt Kelly haar bloes bij u thuis terecht ????

Last edited by Mistery; 24-11-2002 at 19:19.
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 17:59
De Paddock Enthousiast

Om effe eerlijk te zijn, ik vond gisteren zo veel dingen héél verdacht. Mijn verbazing was groot deze morgen toen ik merkte dat zij die het verst moeten rijden, toch naar huis zijn gereden, en zij van achter den hoek, rustig lagen te slapen.

Onze BOB campagne heeft gsiteren voor sommigen niet echt geholpen. Owé voor volgend jaar, da is héél gevaarlijk hé jongens.
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 18:03
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Volgend jaar nodigen we Flor Coninx ook uit en dan word er gewoon aan den uitgang gecontroleerd wie naar huis mag of nie

Alleen zou da leuk kart-sessieke van kumpen en Goossens dan ook niemeer kunnen doorgaan
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 19:46
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Thx aan de organisatoren,heb mij kostelijk geamuseerd,ge krijgt ook niet altijd de kans met een beschonken Mark Goossens of Anthony Kumpen de zeveren hé,vooral als ge zelf al wat beschonken zijt
Old 24-11-2002, 19:51
De Paddock Enthousiast

Jaja Schumivill, gij waart ook goe bezig gisteren. JPR zal aan u ook wel genen euro verdient hebben tussen 20.00 en 24.00.

Hopelijk mogen we jou in de toekomst ook tot onze vaste kern verwachten. Qua drank kunt ge allesinds al goe mee. Hopelijk ben je ook goed thuisgeraakt deze middag ?
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 20:00
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

hahaha,ja,had nen BOB in Dieter natuurlijk,hoe ik thuis geraakt ben weet ik wel nie echt meer ,je mag mij idd bij de vaste kern gaan rekenen
Old 24-11-2002, 20:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Driesco
Om effe eerlijk te zijn, ik vond gisteren zo veel dingen héél verdacht. Mijn verbazing was groot deze morgen toen ik merkte dat zij die het verst moeten rijden, toch naar huis zijn gereden, en zij van achter den hoek, rustig lagen te slapen.

Hela, zat al om 09.15 uur in de wagen terug naar huis.............zo fris als een hoentje

Mijn campergenoot (ene W333) lag nog in coma.............

Maaruh, het was een fantastische zaterdag en zondagnacht. Dank u aan allen die dit hebben mogelijk gemaakt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-11-2002, 20:08
*DALE* *DALE* is offline
De Paddock Rookie

het was nen zalige dag!!!!!!!!!!!!!
hop naar de volgende editie(s) !!!!!!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules