![]() |
|
|
||||
|
||||
op F1pits.net (een site die meestal behoorlijk accurate info over McLaren bezit) las ik zonet hetvolgende:
Quote:
![]() Eigenlijk kan dit bericht best kloppen .... Als ik me niet vergis moet de MP4-18 zijn eerste meters nog rijden ..... Vermits er tussen 2 GP's slechts 1 week mag getest worden zit McLaren heel beperkt in tijd om de nieuwe wagen op punt te krijgen .... Als er geen problemen optreden redden ze Silverstone wel .... Als ze kinderziekten tegenkomen (zoals Ferrari dit jaar) kunnen ze misschien beter ineens beginnen aan de wagen voor volgend jaar ...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik blijf t raar vinden da ze nog geen meter me de nieuwe bolide gereden hebben. |
|
|||
|
|||
Allee vooruit den duits is weer kampioen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het voordeel is, dat het al wat minder makkelijk zal zijn als vorig seizoen
![]() Ik wed dat Schumacher deze keer later dan Magny Cours én Hongarije kampioen wordt...
|
||||
|
||||
waarschijnlijk wel .... al je als concurrentie "the best of the rest bent" en iedere race de 6 punten pakt (achter de 2 ferraris) ... dan wordt het gat maar langzaam groter ...
daartegenover staat dan wel dat dit jaar hongarije later op het seizoen komt (door het wegvallen van francorchamps) .... er zijn nog maar 3 GP's achter ...... 30 puntenkloof is voldoende
|
||||
|
||||
sorry maar ik vind Mclaren behoorlijk dom, met wat ze nu bezig zijn. Ze moeten zich niet blind staren op een paar goede resultaten in het begin van het seizoen. Als ze pas de nieuwe wagen gaan introduceren in Silverstone zal dat haast zeker nefast zijn voor de titelaspiraties !
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze zich bij McLaren heel goed bewust zijn dat de goede resultaten van de eerste races een vertekende werkelijkheid geven ...
Dat ze de wagen pas introduceren heeft NIETS te maken met dom .... - Er waren al grote problemen met het vervaardigen van enkele mechanische onderdelen - Ook op de mercedes-motor zit enkele weken vertraging Je kan moeilijk beginnen testen met een wagen waar enkele onderdelen ontbreken en die bovendien nog geen motor bezit. Stel dat hij volgende week klaar is zullen ze zowieso toch nog enkele weken moeten voorzien om de "bugs" uit de wagen te halen en er reliability tests mee doen ..... Liever nog enkele GP's zoveel mogelijk punten sprokkelen ipv morgen de MP4-18 in het strijdperk te gooien en nog enkele nulscores te laten optekenen door een gebrek aan testing. Dit laatste zou de titelambities helemaal begraven. Ik denk dat het probleem hier niet ligt bij niet willen .... maar wel bij niet kunnen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
McLaren set debut date for MP4-18
Quote: