![]() |
|
|
||||
|
||||
MP4/18 eerste race?
Quote:
|
||||
|
||||
Achja, waarom zouden de MP4/17D weglaten als ze er races mee winnen
![]() Kvind het ni meer als normaal eigenlijk.
|
||||
|
||||
Nu wint hij nog, maar in Imola komt de F2003/GA. We zullen dan kijken waar de MP4/17 staat. Want ferrari rijd ook nog steeds met de F2002, die in vergelijking nog veel meer de wagen van vorig jaar is dan de Mclaren.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel hiermee niet dat ze een trage wagen hebben he .... Ze hebben nu wel 3 race gewonnen ... maar voor het zelfde geld verliezen ze de 10 volgende .... airco
|
||||
|
||||
Het is nu ook niet de bedoeling er een gans seizoen lmee te rijden hé. Het was sowiezo niet ingecalculeerd dat ze de eerste 3 races gingen. Dus ze hebben wel wat "overschot" op datgene ze zich voorgesteld hebben. Enja, liever een auto die nu iet of wat betrouwbaar en waarmee je races kan winnen, dan intrinsiek de snelste zijn en halverwege uitvallen. Ik blijf ervan overtuigd dat ze momenteel 1 va nde betere "paketten" hebben in de F1.
En je kan die 3 races nu niet allemaal op geluk steken hé...
|
||||
|
||||
Nu moet ik Airco eens gelijk geven zie
![]() Ik denk dat de "beperkte" overmacht van de McLarens in de 3 eerste koersen inderdaad te wijten is aan een samenloop van omstandigheden waarbij de intrinsieke snelheid van McLaren niet echt een rol gespeeld heeft. Wat Airco dan weer niet zo graag zal horen denk ik, is dat er volgens mij wél een factor meegespeeld heeft die meer en meer begint door te wegen op Schumacher : zijn motivatie. Ik heb de indruk dat hij zich niet meer zo kan in iets vastbijten als vroeger, en de Italiaanse paparazzi zijn zeker niet van plan om hem veel gemoedsrust te gunnen. Zo gaat dat nu eenmaal in Italië : als je presteert ben je God, maar laat het even afweten en ze gooien je voor de leeuwen (zo was dat bij de Romeinen trouwens letterlijk ook al)... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
inderdaad airco al het seizoen gedaan is dan zal hij beginnen winnen
|
||||
|
||||
Feit is natuurlijk wel dat ze - denk ik - die strategie uitgedokterd hadden met de switch in electronica-reglementen na Silverstone. Als de FIA voor de zoveelste keer dan reglementsaanpassingen doet, tja dan moet ge de'n boel herzien natuurlijk met vertragingen als gevolg.
Airco heeft wel ergens - heel ergens ![]() Er wordt veel geroepen en geschreven over de 2003GA, meer dan over de 18 van McLaren. 't zal ook nog af te wachten zijn of hij betrouwbaar is. Blijkt dat aanvankelijk niet - er zijn toch al wat ongelukken mee gebeurd - dan McLaren verder de puntjes bij elkaar blijven harken. We weten overigens allemaal wat een wereldkampioen onder druk met een nog niet helemaal op punt zijnde superieure auto aanvangt. Op de limiet om toch maar top te zijn en vaak erover. Als dat maar goed gaat... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
maximum 6 GP's in de nieuwe wagen