![]() |
|
|
||||
|
||||
De Porsche van Goossens hangt uit mekaar, maar na die uitleg hier, had ik erger verwacht.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks
|
|||
|
|||
BTW, vincent, werkt gij in Louvain-la-neuve????
|
|
||||
|
||||
Quote:
Check PM ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Voor discussie vatbaar ? |
|
||||
|
||||
Discussie? Geen idee
Vlak na het einde van de race stond ik bij Danny Dubois. Die was erg formeel en moest niet nadenken. Standpunt was duidelijk. Volgens art ...(weet niet meer welke hij citeerde) wordt de stand genomen van -2 ronden als de safety de race uitleid. Iemand anders een ander oordeel ? Graag dan, ik ben zeker niet alwetend en ga in dit geval alleen op Danny zijn versie af. Die zou het toch moeten weten, denk je niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Idd, het reglement zegt dat ook bij de safetycar de uitslag diegene is van het einde van de voorlaatste ronde voorafgaand van de finish onder de safetycar.
Of maw, de uitslag van 2 rondes terug. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De piloot van de Audi heeft bij ons op post wel iets heel interressant verteld. Team Rüdiger Noll (van de Quattro) zou aan het bouwen zijn aan een wagen aangedreven door de Bentley "Le Mans" motor , de basis zou een Audi zijn. De wagen zou volgend jaar mee rijden in de Belcar! Heeft er iemand nog iets meer gehoord over dit project ? |
|
||||
|
||||
Ik heb ergens (Autowereld) iets gelezen over een Seat Cupra GT, aangedreven door een Audi-motor, maar dat was eerder iets voor het Spaanse GT-kampioenschap en later FIA-GT dacht ik. Mogelijk is dit dus iets totaal anders hoor...
![]() ![]() Last edited by Sennake; 12-05-2003 at 09:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maaruh, laten we het speculeren beginnen over die mystieke nieuwkomer, heerlijk ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|