![]() |
|
|
View Poll Results: Draag jij een gordel in de auto? | |||
Ja, zowel voor lange en korte afstanden. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 53.06% |
Soms, enkel voor lange afstanden. |
2 | 4.08% |
Ja, altijd. Zowel vooraan als achteraan in de wagen. |
22 | 44.90% |
Soms, enkel vooraan in de wagen. |
6 | 12.24% |
Nooit, ik heb een medisch attest dat ik de gordel niet moet dragen. |
2 | 4.08% |
Nee, nooit. |
3 | 6.12% |
Multiple Choice Poll. Voters: 49. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vooraan altijd gordeltje aan. Achteraan praktisch nooit. Het is een automatisme dank zij m'n pa die het me zo aanleerde... Zonder gordel krijg ik ook een gevoel alsof ik een kledingsstuk mankeer...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Neen, dit was in 1994, toen airbags nog alleen maar in dure auto's te vinden waren...
|
|
||||
|
||||
Mijn broer heeft eens aan 120 per uur op een Iltis jeep geknald zonder gordel. Zijn knieën zaten in het dashboard zijn stuur was compleet omgebogen. Hij had zich schrap gezet en zijn spieren opgespannen. Die Iltis enkel een deurtje dat eraf was gevallen. Die Mazda net niet total loss alles is vervangen geweest uitgez. de motor zelf. Die Iltis was perte total, chasis 13 cm verschoven.
Hij heeft er eigenlijk niets ergs aan overgehouden maar dat zijn natuurlijk de uitzonderingen... Die auto is trouwens nooit meer dezelfde geweest, je voelde dat gewoon dat er iets mee scheelde. Ik heb eigenlijk altijd de reflex om vooraan mijn gordel te dragen ik voel mij gewoon niet veilig zonder maar achteraan is iets anders...
|
||||
|
||||
Altijd dus.
|
|
||||
|
||||
Alleen vooraan draag ik de gordel. Ik zit zelden achteraan en is dit toch het geval is het meestal voor korte afstanden. Vooraan is het een reflex van mij om de gordel te dragen, achteraan vind ik het werkelijk storend: raar maar waar...
|
|
||||
|
||||
Vooraan en achteraan een reflex van de gordel aan te doen... vooral achter het stuur NOOIT zonder gordel... dan ontbreekt er echt iets , zo e beeke voeling met de otto ofzo kweetnie wa et is...
![]() |
|
||||
|
||||
Ik draag ALTIJD een gardel in de wagen.
Maar toen ik een tijdje geleden met een Smartje aan het rijden was met de gordel aan had ik het gevoel een rugzakje aan te hebben ![]()
|
||||
|
||||
Altijd en overal, zonder gordel voel ik me niet op mijn gemak.
|
|
||||
|
||||
ik draag ook altijd de gordel, al moet ik zeggen dat ik men leven te danken heb bij het ongeval in oktober 1997 geen gordel droeg heb er wel geen foto's van maar ik kan zeggen dat onze ford seirra cosworth na het ongeval nog ong. de helft was kleiner was geworden slechts de linkse achterdeur was nog heel
|
||||
|
||||
Altyd...
Ook gewoon een reflex denk ik... * dju, da begint hier al cliché te worden ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb al gestemd, Ja dus. Natuurlijk !
Maar effe langs de zijlijn: Is dit niet verwarrend (en eigenlijk hetzelfde)?: 1. Ja, zowel voor lange en korte afstanden. 3. Ja, altijd. Zowel vooraan als achteraan in de wagen. Dus, ik zou optie en en 3 samentellen en dan kom je dus wel aan 90% gordeldragers. Wat dus ook wil zeggen dat er 10% risicogevallen rondlopen op de Paddock ( raar, ik dacht dat dat er meer waren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, het kan verwarrend zijn, maar ik wilde zo duidelijk mogelijk een beeld schetsen van de situatie hier en ik kon geen andere manier bedenken. Nu blijkt dus wel dat de uitkomst hier totaal anders is dan het onderzoek dat gevoerd is op Belgisch niveau.
Zou dat komen doordat wij hier meer aan veiligheid denken (en er ook meer mee bezig zijn) dan de doorsnee Belg? @ NOx, kunt gij eens berekenen of deze steekproef hypothetisch gezien juist is? Gij zijt beter in statistiek dan ik ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|