![]() |
|
|
View Poll Results: Draag jij een gordel in de auto? | |||
Ja, zowel voor lange en korte afstanden. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 53.06% |
Soms, enkel voor lange afstanden. |
2 | 4.08% |
Ja, altijd. Zowel vooraan als achteraan in de wagen. |
22 | 44.90% |
Soms, enkel vooraan in de wagen. |
6 | 12.24% |
Nooit, ik heb een medisch attest dat ik de gordel niet moet dragen. |
2 | 4.08% |
Nee, nooit. |
3 | 6.12% |
Multiple Choice Poll. Voters: 49. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Dragen van de gordel
Voila, op aanvraag van Sennake, na een klein probleempje, opnieuw deze poll online gezet.
Even herhalen: Vandaag stond te lezen in Het Belang van Limburg dat slechts 1 op 2 Belgen een gordel draagt in het verkeer. Nu vroeg ik mij dus af wie hier een gordel draagt en waarom/waarom niet? Gelieve te stemmen op de 2 eerste mogelijkheden (wat betreft de afstand) en vervolgens ook nog op de 5 andere mogelijkheden (dit wil dus zeggen, dat je 2 vakjes moet aankruisen). Edit: Ik heb een vinkje vergeten te zetten bij Multiple answers. Kunnen de mods dit euvel verhelpen? Dank u. Last edited by Ottooke; 26-05-2003 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Zoals ik reeds aangaf : bij mij is het een automatisme, zowel voor- als achteraan. Zonder gordel voel ik me gewoon minder op m'n gemak.
|
||||
|
||||
Bij mij ook. Zelfs om de garage uit te rijden. En ook omdat ik er een perte total mee overleefd heb (aan 50 km/uur).
Enkele "sfeerfoto's" : ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Dragen van de gordel
Quote:
![]() Enneuh : ik durf er niet meer aankomen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Dragen van de gordel
Quote:
|
||||
|
||||
DUS...uit reflex doe ik die altijd aan, zowel vooraan als achteraan. En da's trouwens reglement.
|
||||
|
||||
ik doe hem altijd aan ... gewoonte .....
|
||||
|
||||
Altijd, als ik vooraan zit. Zelf om naar de bakker te gaan. achteraan doe ik hem niet aan.
|
||||
|
||||
Ik wil toch al even meegeven dat ik het erg symphatiek vind van alle mensen die al geantwoord hadden in deze thread, om hun antwoord nog eens te willen formuleren. That's the spirit
![]() |
|
||||
|
||||
Altijd vooraan dus.
|
|
||||
|
||||
altijd. gewoon een reflex
|
||||
|
||||
Quote:
Er staat mij om een of andere vreemde reden een aflevering van de Op de Koop toe voor de geest, waarin gesteld werd dat een baby in een botsing van pakweg 120 per uur een projectiel van 1 ton wordt...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
"Bij een aanrijding tegen 60 km/u zal een kind ongeveer 750 kg wegen." Verder staat er ook nog: "Een persoon van 75 kg die een frontale botsing aan 60 km/u ondergaat, weegt op het moment van de impact 2000 kg. De persoon die denkt dit met zijn armen te kunnen tegenhouden, verdient zijn plaats in het Guiness Book of Records." |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|