![]() |
|
|
||||
|
||||
Mooi zo laat die rijstijl maar komen. Wat de co-piloot betreft we kunnen er is achter horen é.
(misschien domme vraag maar zou ge dan ook aan het gehele kampioenschap meedoen en dus eventueel krom lopen ![]() |
|
||||
|
||||
Dus dit zijn voorlopig de mensen die het wel zien zitten om de 6 a 7 races Competitie te rijden:
- Kay Aerts - Wim Schepers - Bert Schepers - Maarten Kumpen - Marshal - Gikke - Breez (als ik mij vergis of iemand vergeten ben meld het dan maar even é ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt geheel aan het schema en de plaatsen waar gekart gaat worden. Als Maasmechelen op de kalender staat doe ik daar dus al niet mee............ In principe sta ik er welwillend tegenover, maar eerst een kalender en dan kunnen we verder kijken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is euhm... een serieus stukske te ver voor mij, hasselt is al op het randje maar Bilzen is toch een serieus eindje verder... enne Marshal die meedoet... aiai, een geluk dat hij het zelf zegt jaren '30 stijl... als ik mij nie vergis reden die zelfs beter
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ga eerst de Misteryrace rijden met osn teamken. Is voor mij heel lang geleden dat ik nog in een kart gezeten heb.
Als het een beetje meezit kan ik het nog een beetje. Voor de rest een knap voorstel maar iets te ver voor mij. Veel succes met de organisatie. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de steun.
Ja de locatie ligt bewust op een andere plaats dan de andere competities. Op deze manier kunnen de karters voor wie de circuits van andere competities dan weer te ver liggen toch ook competitie rijden. Last edited by vertigo; 01-08-2003 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Met de goedkeuring van Marshal zou ik wel zijn teamgenoot willen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ennuh, Flugel........Het is wel spectaculair of niet dan? ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn in het Brusselse, Antwerpse en in Oost-Vlanderen al genoeg competities... en dat zeg ik niet omdat ook ons kampioenschap (BKRO) daar verreden wordt maar omdat we via Kartgrid duidelijk ondervinden dat er nood is aan een kampioenschap in het Limburgse. Alle kartings daar contacteren zou ik zeggen en voor affiches zorgen zodat iedereen daar tijdig geïnformeerd wordt! De piloten zullen dan wel vanzelf toestromen. Wat Bilzen betreft: zeker en vast een uitstekende karting. Gladde ondergrond, stevige 270 cc kartjes en één van de grootste indoorcircuits van België.
|
||||
|
||||
Voorlopig staat er nog maar 1 kartbaan op het programma. En deze kartbaan is dan ook Bilzer karting. Deze baan biedt de absoluut laagste prijs aan. De andere kartbanen in limburg zijn wel stukken duurder. We gaan nog wat rondzoeken of er nog iet voordeligs te vinden is maar ik vrees er voor.
Maar ik weet niet wat jullie ervan vinden als er maar op 1 circuit gereden wordt. Laat eens horen wat jullie ervan vinden en welke circuits in limburg er eventueel nog bij kunnen. Dan vermeld ik even de prijskaartjes van die banen. Last edited by vertigo; 01-08-2003 at 23:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() enneuh Marshal toch best IN de kart blijven zitten dan ![]() |
|
||||
|
||||
Effe en nieuw overzichtje plaatsen:
- Kay Aerts - Wim Schepers - Bert Schepers - Maarten Kumpen - Marshal - Gikke - Breez - Ottooke - Peter Morhaye Al niet slecht bezig maar er moet nog heel wat bij. Last edited by vertigo; 02-08-2003 at 00:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bilzer Karting Hasselt Action Kart Lanaken Grand Prix Kart Lommel Indoor Karting Lommel Maasmechelen Cargo Indoorsportcentrum Meeuwen Raceland Kart Als er op één circuit wordt gereden vind ik het persoonlijk maar niks. Goedkoop is één ding maar het moet nog een interessante kalender zijn ook hé. Karten kost nu éénmaal geld.
|
||||
|
||||
Prijs zal ook wel belangrijk zijn en de afwisseling misschien ook wel. Maar ik wil effe horen van de andere wat zij er van vinden. Dan zullen we verder kijken. Maar het niveau van de competitie moet je niet te hoog leggen. Het is niet de bedoeling dat we hier een super groots kampioenschap oprichten. Rustig aan doen alles en realistisch blijven. Tis vooral de bedoeling om een competitie aan te bieden die toegankelijk is voor alle karters en dan vooral voor diegene die willen leren en diegene die noch net iets te min ervaring hebben om aan de echte top te rijden. Meer iets richting het niveau van de bokken-cup. (denk ik)
Last edited by vertigo; 02-08-2003 at 00:44. |
|
||||
|
||||
De prijs van -
Bilzen: 35€/ kart voor 1 uur (maximum 18 karts) lanaken: 46€/kart voor 1 uur (maximum 12 karts) Lommel: 27€/kart voor 45 min (maximum 11 karts) Maasmechelen: 45€/kart 1 uur Meeuwen: 40€/kart voor 1 uur (maximum 10 karts) En kijk hier komt dan al direct een probleem. In bilzen moet men minimum 12 karts gevuld hebben. En in lommel en Meeuwen mogen het er maar maximum 10 zijn. En dan blijft lanaken nog over en daar is het maar liefst 10 a 15€ duurder. Wat ook de bedoeling van onze competitie zou zijn is dat het deelnemersveld altijd hetzelfde is en dit geld ook voor de teams die met 2 rijden.(zo proberen we zo dicht mogelijk bij de f1 te komen ![]() Het voordeligst lijkt dus op het eerste zicht om de races in bilzen te houden. Maar jullie de deelnemers hebben hier ook inspraak dus laat maar horen wat je ervan vind. Last edited by vertigo; 02-08-2003 at 01:29. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|