![]() |
|
|
||||
|
||||
Betaalbare kartcompetitie voor iedereen op komst.
LB racing is vol op bezig om een kartcompetitie op te starten. Deze competie zou zo goedkoop mogelijk worden, zodat iedere karter competitie kan rijden aan een miniem bedrag. Iedereen zal er welkom in zijn.
- De competitie zal gereden worden in Bilzen.( eventuele andere circuits worden later toegevoegd.) - Ook staat het al vast dat de competitie 6 a 7 races gaat bevatten. - De competitie zal ook gevolgd kunnen worden op een aparte website volledig gewijd aan de competitie en zijn deelnemers. Meer info over de competie zal later volgen. ALVAST DIT: Om te weten of er mensen geinteresseerd zij in een goedkope competitie zouden we graag een try-out uitproberen. WAT MEER INFO: Mensen die geinteresseerd zijn mogen hier iets laten weten. Zo kunnen wij afhankelijk van het aantal geintereseerden de competitie verder uitwerken. MEEDOEN AAN DE TRY-OUT: Voor iedereen die aan de competitie zou willen meedoen doen we alvast binnekort een TRY-OUT. Kostprijs: +- 35€/ per kart Duur : 5minuten kwalificaties + 50 min race. Datum : zal later volgen (er wordt rekening gehouden met andere kartcompetities en races in SPA en Zolder.) Piloten: 1 tot 2 piloten per kart. Kartbaan: Bilzer Karting (Bilzen) Laat maar iets weten dan kunnen wij zou snel mogelijk iets voor jullie regelen ![]() |
|
||||
|
||||
In totaal zijn er voor de competitie 18 karts beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
Breezz en Gikke zijn alleszins geïnteresserd !!!!!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooi mooi
![]() |
|
||||
|
||||
Dit zijn al wat deelnemers :
- Kay Aerts - Wim Schepers - Bert Schepers - Maarten Kumpen - Breezz (misschien) - Gikke (misschien) |
|
||||
|
||||
Vraagske voor Gikke en Breez. Van plan om met 1 of met 2 op een kart te rijden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
We moeten bekijken hoeveel interesse er voor is en dan moeten we zien dat er minimum 12 karts bezet zijn. Maar je mag er vanuit gaan dat de er 5 min gekwalificeerd wordt en vervolgens zal er en kleine pauze van enkele minuten zijn en vervolgens de race van +- 50 min.
Wij de 4 eerste van het bovenstaande lijstje gaan proberen om met 1 persoon op een kart te rijden. Zo zal het niet alleen een snelheids maar ook nog eens een uitputtings en dus endurance strijd worden. Maar je bent natuurlijk vrij om te kiezen. En als je nog mensen kent die wat competie willen rijden aan een goedkoop prijsje laat maar komen ![]() Prijs is toch niet echt duur vind ik persoonlijk. Of vergis ik mij? |
|
||||
|
||||
Quote:
De prijsverlaging die ginder enkele jaren geleden gebeurd is is voor enkele kartings fallicant afgelopen en de resterenden ondervinden daar nu nog last van. Last zeg je? Yep, last. De prijzen zijn daar nog steeds niet op hun normale pijl gekomen. Zoveel te beter voor de karters natuurlijk ![]() Nog één vraagje; hoe zit het met eventuele prijzen op het einde van het seizoen? Niet dat die er persé moeten zijn maar als die er niet zijn dan is dat natuurlijk nog een extra besparing waardoor je de prijs zo laag kan houden. In ieder geval een goed project, in Limburg is men (de piloten) al langer vragende partij voor een goed kampioenschap verspreid over de verschillende kartings van die regio.
|
||||
|
||||
De prijs is naar mijn mening zeer democratisch, zo 'n 35 eurookes
per uur per kart kan je moeilijk duur noemen. Ik ga er dan wel van uit dat zowel kartjes als circuit goed in orde zijn. Voor de rest overleg ik ff met Breezz. Ik ken nog wel wa mensen die dit interessant zullen vinden, ze zitten allen af en toe op het forum en zullen het dus wel lezen. Er zijn er wel een paar op verlof denk ik. Ik hou je wel op de hoogte
|
||||
|
||||
Fijn om zo een reactie te horen. Dat geeft weer een extra motivatie om er weer wat meer uit te halen.
De bedoeling zou inderdaad zijn om bekers enzo te verdelen op het eind van het seizoen. Voorlopig zijn we druk op zoek naar sponsoren. Maar zonder deze proberen we het ook wel te redden ![]() Dus als iemand iets kan helpen op welke manier dan ook laat maar komen. Alvast bedankt. Last edited by vertigo; 01-08-2003 at 19:50. |
|
||||
|
||||
Weeral positief nieuws en het doet weer goed. Over het circuit en de kartjes kan ik zeggen dat ik persoonlijk er vrij tevreden over ben. De kartbaan is vrij leuk met zowel en stukje binnen als een stukje buiten. 770m voor het hele circuit en als het regent dan is het 570m. De baan heeft ook een bruggetje en de grip is wel wat minder. Maar eens je de kart wat hebt opgewarmt draait alles lekker. Kartjes zitten wel lekker met verstelbare stoeltjes. Persoonlijk vind ik het een van de leukste kartbanen met zeer veel afwisseling van snelle en langzame bochten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Binnekort zullen er wat datums op geplakt worden. Dan kunnen er eentje kiezen en dan zullen we eens proefrijden
![]() (Even ter Info: Van maandag 4aug tot de vrijdag 8 aug. ben ikzelf ook op vakantie.) |
|
||||
|
||||
Bilzen is niet zover van hier............dus ik wil nog weleens mijn jaren dertig rijstijl etaleren
![]() Mocht zich een co-piloot aandienen, gaarne...........zoniet doorbijten en de dag erna kromlopen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|