![]() |
|
|
||||
|
||||
en met die regel gaat waarschijnlijk ook freddy loix' droom om bij peugeot te rijden naar de vaantjes......ik twijfel dat peugeot een Burns of Grohnholm zal willen ruilen oor een loix (no offence)
|
|||
|
|||
@ fastfreddy
Peugeot zal Burns zeker niet ruilen voor Freddy, want Burns ruilt Peugeot eind van het seizoen voor Subaru. ![]() Freddy ligt in de balans met Rovanpera. Rovanpera zal wel iets sterker zijn op onverhard (alhoewel), op asfalt is Freddy de Fin dan weer makkelijk de baas. Benieuwd wat de oplossing gaat worden.
|
||||
|
||||
burns terug naar ze goede ouwe impreza......zo hoord het
ja ik ben ook wel eens benieuwd wat het gaat worden ? hoewel rovampera dit jaar al behoorlijk wat brokken heeft gemaakt
|
||||
|
||||
Alle hoop is nog niet verloren voor FF. Zijn contacten met Marlboro kunnen een rol spelen. Hier en daar werd wel geopperd dat Freddy nooit zou geraakt zijn waar hij nu is zonder Marlboro. Dat klopt zeker, maar waar zouden al de scandinaven staan zonder een geldschieter aan het begin van hun carriere? Zij kochten en kopen ook zitjes voor hun beschermelingen, laat ons dat niet vergeten.
Wie Freddy een beetje kent en volgt weet dat hij een van de betere piloten is in het WK. En met twee genomineerde wagens speelt ervaring ook terug een grotere rol. Finishen wordt belangrik volgend jaar. Er is dus nog hoop! Misschien tovert de FIA wel weer een nieuw konijn uit de hoed binnen een maand of twee. Met die bende fantasten weet je maar nooit. |
|
||||
|
||||
Peugeot zal, als Frans merk, toch ook wel een echte asfaltrijder in huis willen hebben, en dan heeft Freddy Loix toch een pak voorsprong tov Rovanpera.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ik vraag me gewoon af waarom ze die regels hebben gewijzigd ![]() ik vond ze best goed
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 10-09-2003 at 13:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
wa zijn die mannen van de Fia allemaal bezig ???????
ni normaal....... is het ni de bedoeling dat de wrc nog meer publiciteit krijgt....en ni belachelijk wordt
|
||||
|
||||
Ik HOOP dat het waar is !
Ik heb vanavond eeen mailtje gehad van , wat ze al eens "een goed ingelichte en betrouwbare bron" noemen , dat Loix bij Peugeot zal rijden volgend jaar. En voor een volledig programma. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit me nu af te vragen of er inderdaad wel zo heel veel zal veranderen door de 3de rijdersregel. De manier waarop alles tot stand gekomen is, is van bedenkelijk allooi, maar goed dat zijn we van de FIA gewend. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |