De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-10-2003, 11:03
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by A.J.
Hoezo ???
Welke auto heb ik al "kapot" gereden???
Andy je ga me toch niet zeggen dat je die auto niet met een schone slip tegen een boom kan zetten hé. Het is voor een vriend!
Old 12-10-2003, 13:37
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Mijn broer is na zijn 25, aan zijn 2de laguna bezig. Ook redelijk wat problemen gehad. Met alle drie. En hij blijft dat spul maar kopen. 'k snap er niets van.

Wat me overigens ook opviel, was het slechte resultaat van Volvo S70/V70/C70. Ne mens zou toch denken dat dat degelijke, veilige én betrouwbare auto's zijn. Blijkbaar niet dus.
Het gaat em nog wel om de oude reeks volvo's (S70 bestaat nu niet meer) En als ik me niet vergis zaten daar ook nog een pak onderdelen in die ze van renault aankochten, wat al veel verklaart dan natuurlijk

FF
Old 12-10-2003, 17:24
Isabelle Isabelle is offline
De Paddock Rookie

Een Megane. Bouwjaar 1996, tweedehands gekocht in 2000. Echt waar, nog geen uitzonderlijke problemen mee gehad.

Wel hadden we voordien een Express en een Clio. Bij beiden is de cilinderkoppakking naar de filistijnen gegaan. Die Express was weliswaar ook een tweedehands model, maar er zijn nooit zotte kuren uitgehaald met die auto's. Toeval zeker...?
Reply With Quote
Old 12-10-2003, 17:37
Isabelle Isabelle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Ottooke
Yep, dat kan ik bevestigen
Mijn ouders hebben een Renault Megane break van 3 jaar oud, en daar zijn we al een 10-tal maal naar de garage mee gegaan omdat de versnellingsbak nukkig doet. Ook de elektronica is al eens een keer gerepareerd.
Over elektronica heb ik al zoveel horrorverhalen gehoord (niet alleen bij Renault). Da's het voordeel aan mijn rudimentair karretje. Ik geloof dat de sleutelherkenning het meest gesofisticeerde is aan mijn Meggie. Er kan dus ook veel minder kapot gaan.
Reply With Quote
Old 12-10-2003, 17:54
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik heb ooit (in 1986) een Renault 25 gehad. Een vreselijke pechwagen zo bleek. Niet dat de fabriek er kon aan doen eigenlijk. Na 2 maanden reed mijn halve trouwboek er de rechterzijflank af (breedte van een poort verkeerd ingeschat) en omdat de wagen nog splinternieuw was liet ik hem onmiddellijk herstellen. Nog geen maand later valt er tijdens een zware storm een grote populier op, dwars door het dak. Jammer genoeg GEEN perte-totale zodat de wagen wéér opgelapt werd. Toen er enkele maanden later nog eens een plezante vanachter invlamde vond ik het na de 3e reparatie stilaan welletjes : het leek wel of die wagen ongeluk aantrok. En ondertussen was er geen enkel origineel onderdeel meer aan ook. Ik heb hem dan maar verkocht. Enkele jaren later trapte Renault het af in Vilvoorde en heb ik gezworen van er nooit nog een te kopen. Wat me niet al te moeilijk valt trouwens want ik vind dat ze met de dag mottiger worden. maar smaken verschillen, dus daar hoef je het niet mee eens te zijn

Dit was de bewuste wagen :

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 13-10-2003, 10:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by FastFons
Het gaat em nog wel om de oude reeks volvo's (S70 bestaat nu niet meer) En als ik me niet vergis zaten daar ook nog een pak onderdelen in die ze van renault aankochten, wat al veel verklaart dan natuurlijk

FF
Och ja, da's waar. Ik was dat zo'n beetje vergeten zo dat ze nog bij Renault geslapen hebben. Dat zal wellicht de verklaring zijn.
Reply With Quote
Old 13-10-2003, 10:42
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
....want ik vind dat ze met de dag mottiger worden. ...
Ik ben het (ont)roerend met u eens.
Reply With Quote
Old 13-10-2003, 17:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Nondeju, is mijn 21 GTX vandaag wederom door de APK-keuring heengeglipt..........moet ik nog een jaar rijden in die hoerensloep Heb toch zo mijn best gedaan om het beestje om zeep te helpen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-10-2003, 19:39
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Sennake
Wat me niet al te moeilijk valt trouwens want ik vind dat ze met de dag mottiger worden. maar smaken verschillen, dus daar hoef je het niet mee eens te zijn
Ik vind dat je tegenwoordig goed kan zien dat Renault heel wat in de pap te brokken heeft bij Nissan want die maken tegenwoordig ook al zo'n mottige auto's...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules