![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() FF
|
|||
|
|||
Een Megane. Bouwjaar 1996, tweedehands gekocht in 2000. Echt waar, nog geen uitzonderlijke problemen mee gehad.
Wel hadden we voordien een Express en een Clio. Bij beiden is de cilinderkoppakking naar de filistijnen gegaan. Die Express was weliswaar ook een tweedehands model, maar er zijn nooit zotte kuren uitgehaald met die auto's. Toeval zeker...? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ooit (in 1986) een Renault 25 gehad. Een vreselijke pechwagen zo bleek. Niet dat de fabriek er kon aan doen eigenlijk. Na 2 maanden reed mijn halve trouwboek er de rechterzijflank af (breedte van een poort verkeerd ingeschat) en omdat de wagen nog splinternieuw was liet ik hem onmiddellijk herstellen. Nog geen maand later valt er tijdens een zware storm een grote populier op, dwars door het dak. Jammer genoeg GEEN perte-totale zodat de wagen wéér opgelapt werd. Toen er enkele maanden later nog eens een plezante vanachter invlamde vond ik het na de 3e reparatie stilaan welletjes : het leek wel of die wagen ongeluk aantrok. En ondertussen was er geen enkel origineel onderdeel meer aan ook. Ik heb hem dan maar verkocht. Enkele jaren later trapte Renault het af in Vilvoorde en heb ik gezworen van er nooit nog een te kopen. Wat me niet al te moeilijk valt trouwens want ik vind dat ze met de dag mottiger worden. maar smaken verschillen, dus daar hoef je het niet mee eens te zijn
![]() Dit was de bewuste wagen : |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nondeju, is mijn 21 GTX vandaag wederom door de APK-keuring heengeglipt..........moet ik nog een jaar rijden in die hoerensloep
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|