![]() |
|
|
||||
|
||||
Wie rijdt hier met een renault?
|
||||
|
||||
een 21 GTX deluxe met spoiler
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Een Renault Safrane waaraan zowat alles wel al eens stuk is geweest. Dus die theorie klopt
![]()
|
||||
|
||||
Mijne Kangoo : twee jaar oud ( 150.000 KM) en slechts aan mijn tweede motor toe
![]() Wel veel slijtage op remmen en de handrem moet ook regelmatig bijgespannen worden, voor de rest geen problemen alleen krijg ik hem niet over de 200 km/h. Als het lang bergaf gaat kom ik over de 195 maar niet verder, jammer toch... volgende keer mijn spiegels ne keer inklappen ![]()
|
||||
|
||||
ne Renault Laguna II waar ook bijna alles aan vervangen is na een goede 60000km!!! Binnenkort nog wa onderdelen aan de achtervering en hij bolt weer als een klokske!! Ale khoop het dan toch
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mijn ouders hebben een Renault Megane break van 3 jaar oud, en daar zijn we al een 10-tal maal naar de garage mee gegaan omdat de versnellingsbak nukkig doet. Ook de elektronica is al eens een keer gerepareerd. |
|
||||
|
||||
renault megane cabrio. Nog niets aan geweest
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn broer is na zijn 25, aan zijn 2de laguna bezig. Ook redelijk wat problemen gehad. Met alle drie. En hij blijft dat spul maar kopen. 'k snap er niets van.
![]() Wat me overigens ook opviel, was het slechte resultaat van Volvo S70/V70/C70. Ne mens zou toch denken dat dat degelijke, veilige én betrouwbare auto's zijn. Blijkbaar niet dus. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Welke auto heb ik al "kapot" gereden???
|
|||
|
|||
Bart, ik kan hier eventjes niet volgen...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|