![]() |
|
|
||||
|
||||
Als ik geen fouten gemaakt heb is dit de nieuwe tussenstand in het EK nà Antibes:
ipv 120 punten achterstand heeft Thiry (1320 ptn) nog 80 punten achterstand op Campos (1400 ptn) Campos brengt 8 resultaten in (4 x 200 ptn, 3 x 160 ptn, 1 x 120 ptn), Thiry slechts 7 (5 x 200 ptn, 2 x 160 ptn) In de Condroz is de puntenverdeling als volgt => 100 / 80 / 60 / 50 / 40 / 30 / 20 / 10 volgens het FIA "European Rally Championship for Drivers" mogen de beste 8 resultaten ingebracht worden, waarvan er 1 van een coëff. 10,5 of 2 mag komen. Dus Thiry kan nog 1 resultaat inbrengen: hij moet dus winnen of 2e worden in de Condroz én als ik het goed begrijp kan Campos in de Condroz geen punten meer scoren... enkel Thiry beletten om punten te scoren. Dus dan is nog maar de vraag of Campos wel gaat komen. Dus Loix kan dan eigenlijk geen punten meer afsnoepen van Campos ?? Last edited by Bart; 26-10-2003 at 21:07. |
|
||||
|
||||
Leden van de Freddy Loix fanclub kunnen weekendtickets bestellen tegen 20€ i.p.v. 25€.
Ook niet leden kunnen van deze service genieten. Zij vullen eveneens tijdig het bestelformulier volledig in maar storten 20 € +15 € = 35 € en zijn zodoende lid tot eind 2004. meer info kan je hier vinden. meer algemene info over de fanclub kan je hier vinden. ( Bron: www.freddyloix.com ) |
|
||||
|
||||
Campos komt, Duval NIET
Quote:
Ik heb ook beslist om dit jaar niet deel te nemen aan de Condroz Rally... ik wil Bruno niet hinderen bij zijn Europese titel ![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
het doet deugt om loix nog eens achter het stuur te zien van een competitieve wagen.....
![]()
|
|||
|
|||
Zal inderdaad leuk zijn om loix te zien, maar ik vrees dat hij niet zal meedoen voor de overwinning ...
Als hij maar spectake levert :-) En i.v.m. de niet deelname van Duval: Ik vind da goed te begrijpen en Prévot zal er wel voor iets tussen zitten :-) l |
|
||||
|
||||
Hij moet natuurlijk nog wennen aan de wagen,
maar fast freddy zorgde in het belgisch kampioenschap altijd voor spectakel. eerlijk, ik miste hem de voorbije jaren. da van duval snap ik ni of beter nog, dit is de kans aan ford belgie om een andere piloot even de kans te geve hier in belgie te starten met ne focus wrc, terug de jongere piloten de kans geven of ne oudere piloot. zo is het eentonige beeld van de lancers en saxo's weggewerkt. Een ding weet ik zeker, tzal er weer knallen in de condroz. Voor de mensen die echt spectakel willen zien(kp 1). aan het kasteel in jallet ist altijd 3 keer dwijs en dan afent een bomendreef in. de barones van het kasteel laat altijd de supporters in hare tuin toe. Schoon uitzicht op de gehele situatie.
|
|||
|
|||
Ford had ook niks te maken met de deelname van Duval, Campos ging alles betalen (allé toch veel)
En ik denk dat Ford er nooit geen ging insteken gezien de situatie in Genk.... Politiek en Rally ineen :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
![]() Last edited by Mario; 04-11-2003 at 12:55. |
|
|||
|
|||
![]()
naar wat ik eruit bergrijp drie keer dwars en dan a fond
|
|
||||
|
||||
en ik ga toch, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, de zondag.
![]()
|
||||
|
||||
Ja, sorry Mario,
Ik had da verkeerd getypt. Ma ik bedoelde dus wat kulgan zegt. Ik gon ook de zondag kijken, tsjien kartboy. das raar. Gij gaat toch toevallig ook ni met mij en den hoop mee.
|
||||
|
||||
Euuuhm, jaaaaa, ik denk da wel, gij zet toch de Maarten De Weerdt hé?
Dan gon k met u mee ![]() ![]() ![]() IM-RACING goes condroz
|
||||
|
||||
euh correctie,
Volgens de sprangers, de mechelse rally supporters goes condroz
|
|