![]() |
|
|
||||
|
||||
Condroz Rally - 15&16/11/2003
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat belooft wat te worden.
het punten verschil tussen campos en thiry is na dat de elpa rally is stilgezet we heel wat kleiner geworden... moet wel mooi zijn om in je achtertuin Europees kampioen te worden.
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik dit jaar maar eens ga afzakken naar Huy met mijn fototoestel. 'k ben er vorig jaar niet geraakt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
misschien ik ook....heb al een vrij druk schema...belgian masters...tuningsalon....racepromo night....
|
||||
|
||||
Zaterdag 15 november ga ik waarschijnlijk naar de Condroz!
|
|
||||
|
||||
Misschien beter zondag gaan mannen, want zaterdag ga je echt iets missen als je niet naar het Paddock Leden Evenement komt...
Maar je bent natuurlijk vrij van keuze... |
|
||||
|
||||
yep, 't zal de zondag worden vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Oei ... op zondag is er korfbal, en ik had al afgesproken met andere rally-fans om op zaterdag naar de Condroz te gaan, gegeven dat ik 1 december al mee naar Essen ga en dus dan een Paddock-meeting meedoe , zou het kunnen dat ik de Condroz kies.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
"Marc Van Daelen, teammanager Kronos : " I can confirm the news. Loix will contest the Condroz in a Peugeot 206 WRC together with Bruno Thiry, who will drive the other 206 WRC tuned by us. The program off Vasin ends in Antibes. The second car was free ... so I thought why not put a driver in the car ! The rally Condroz celebrates their 30th edition so I wanted to do something special. I'm passionated by this sport and it will be great.
... Loix returns to Belgium after winning the Belgium Ypres Westhoek Rally in 1999 with a Mitsubishi. The last time Loix started in the Condroz was in 1998. He finished that year second behind ... Bruno Thiry. Loix won the Condroz rally in 1997." Is dat om punten van Campos af te pakken misschien. |
|
||||
|
||||
Quote:
In de Condroz zijn 100 punten te verdienen. Dus als Thiry volgende week in Antibes méér punten scoort dan Campos, komt Campos waarschijnlijk ook naar de Condroz én dan kan Loix eventueel Thiry helpen. Als Thiry volgende week uitvalt óf minder punten scoort dan Campos is de titel al verloren. Nu ook maar hopen dat Vasin volgende week zijn auto niet plooit... zou immers niet de eerste keer zijn dit seizoen. |
|
|||
|
|||
Dankjewel om de bron te vermelden Bart. We hadden met Rally-action de primeur van Loix, net zoals dat met Henrard het geval was eerder op de dag.
Hier heb je de Nederlandstalige versie van het persbericht. Onze landgenoot Freddy Loix, momenteel werkloos in het WK Rally na alle heibel met het Hyundai-team, zal in het weekend van 15 en 16 november aantreden in de Condroz Rally, de slotrally van het Belgisch kampioenschap rally divisie 1. Loix zal er starten met een Peugeot 206 WRC geprepareerd door Kronos. Het debuut van Loix in een Peugeot is een meer dan leuk cadeau voor de organisatoren van Hoei die de 30ste verjaardag van de Condroz Rally vieren. "Ik kan het nieuws bevestigen", zegt Marc Van Daelen van Kronos. "Wij zetten twee wagens in: één voor Bruno Thiry en één voor Freddy Loix. Beiden zullen een Peugeot 206 WRC besturen. Ik dacht dat het geweldig zou zijn om ter gelegenheid van de 30ste verjaardag van de Condroz Rally de organisatie te helpen en Freddy Loix aan de start te brengen. Ik wil het ook doen om Peugeot België te bedanken voor de jarenlange trouwe samenwerking. Freddy Loix hapte onmiddellijk toe." Loix kan een extra troef zijn voor het Kronos-team. Als Thiry volgende week de rally van Antibes winnend afsluit heeft hij nog een waterkans op de Europese titel. Een eerste of tweede plaats in de Condroz volstaat dan. Voor Loix is het geleden van juni 1999 dat hij nog eens op Belgische bodem start. In 1999 startte hij in de Rally van Ieper, een wedstrijd die hij winnend afsloot. De laatste keer dat Loix aantrad in de Condroz Rally was in 1998. Hij eindigde toen tweede achter Bruno Thiry. In 1997 won hij de wedstrijd. Het is net 10 jaar geleden dat Loix en Thiry al eens deel uitmaakten van hetzelfde team. Dat was toen het geval met Opel Team Belgium. Last edited by Eric Dupain; 16-10-2003 at 13:02. |
|
||||
|
||||
Dat wordt een schitterende affiche! Blij dat we daar zaterdag toch heen gaan, zeker als rally(cross)liefhebber
|
|
||||
|
||||
Timing:
donderdag 13/11 shakedown van 12u tot 18u in Marchin zaterdag 15/11 podium: 09u00 kp 1-6 (Goesnes): 09u28 & 15u35 kp 2-7 (Modave): 10u13 & 16u20 kp 3-8 (Engis Tihange): 11u01 & 17u08 Service In: 11u53 & 18u00 kp 4-9 (Vaux Borset) 12u37 & 18u44 kp 5-10 (Wanze Marneffe) 13u17 & 19u24 Service In: 14u47 & 20u34 Gesloten Wagenpark: 21u29 zondag 16/11 Gesloten Wagenpark 07u55 kp 11-17 (Ben Ahin): 08u37 & 13u01 kp 12-18 (Wanzoul): 09u03 & 13u27 kp 13-19 (Vieux Waleffe): 09u30 & 13u54 Service In: 10u15 & 14u39 kp 14-20 (Strée): 11u02 & 15u26 kp 15-21 (Vierset): 11u19 & 15u43 kp 16-22 (Marchin): 11u37 & 16u01 Service In: 12u24 & 16u33 Gesloten Wagenpark: 16u58 ( Bron: Turbo Magazine nr 115 ) |
|
||||
|
||||
ik moet werken,
![]()
|
|