![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die Groep C-wagens (zoals de Porsche 962, Peugeot 905, Toyota TS 010, Saubers, Jaguars e.d.) vond ik toch wel véél mooier, hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
Sheeee's ba-aack:
![]() Toch altijd prachtig die Red-Bull kleuren ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
![]()
Is deze race ergens te zien via satteliet ?
" WHEELS " misschien ...... |
|
||||
|
||||
denk het niet maar voor de NASCAR zijn nu al de aanvragen opgestuurd en zullen we niet enkel beginnen met de DAYTONA 500 maar ook de BUD SHOOTOUT en de GATORADE TWINS kunnen tonen live !!
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen aan een foto (min. res.1024x768) van de winnende Porsche van vorig jaar?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() blijft wel niet zo heel lang online...
|
|||
|
|||
Quote:
"... Wat nu reeds vaststaat is dat Marc in het weekend van 31/1 zal deelnemen aan de 24H van Daytona in Florida, met de Doran Lexus prototypewagen, samen met Didier Theys en nog een Amerikaanse piloot..." Ondertussen werd bevestigd dat Goossens en Theys er Freddy Lienhard en Jan Lammers bij krijgen als teamgenoten... Met Marc dan toch nog een "echte Belg" aan de start ![]() Last edited by Mistery; 16-01-2004 at 13:48. |
|
||||
|
||||
dat ziet er niet slecht uit, een team met veel ervaring!!
Marc heeft ook nog een berichtje op zijn website gepost !! Ik kijk er al naar uit ![]()
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt voor de foto Marcel !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik blijf erbij: die daytona prototypes doen mij aan de kolderbrigade denken.
![]() |
|
||||
|
||||
Er zijn blijkbaar heel wat mensen die tegen deze wagens zijn maar ik vind het toch de moeite. Wat mooi zal zijn is dat deze Daytona Prototypes een beetje meer aan elkaar gewaagd gaan zijn dan bv Bentley - Audi - Dome - Dallara -...
Wat de buitenkant van de auto's betreft lijken ze vooral op de C 2 wagens uit de grote groep C tijden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()