De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-02-2005, 18:52
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mark
Longin heeft alleen nog maar de keuze uit een Maserati MC12.

Toch niet, ze gaan met drie rijden: Hezemans-Kumpen-Longin! De Corvette zal in de kleuren van Siemens staan.

Meer op: http://www.lmsr.net/c5rfiagt.html
Reply With Quote
Old 25-02-2005, 19:29
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Mwoah, betwijfel hoe betrouwbaar dat bericht is. Lijkt me weer eens optimistische berichtgeving van LMSR, heb die lui niet zo hoog zitten qua nauwkeurigheid in berichtgeving.
Reply With Quote
Old 25-02-2005, 20:42
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bramzel
Mwoah, betwijfel hoe betrouwbaar dat bericht is. Lijkt me weer eens optimistische berichtgeving van LMSR, heb die lui niet zo hoog zitten qua nauwkeurigheid in berichtgeving.
Wat die 'optimistische berichtgeving' betreft, heeft lmsr.net zich gebaseerd op een bericht van de FIA GT organisatie, dus schiet niet op de pianist, doch op de componist. En de berichten van de organisatie zouden normalerwijze 'zeer betrouwbaar' moeten zijn, ware het niet dat ook nu weer het geheel door één der betrokken partijen wordt tegengesproken. "Waar halen ze dat nu weer, er is geen enkele zekerheid daarover", zijn de woorden die ik enkele minuten geleden telefonisch mocht vernemen...

Het 'kwakkel' artikel (volgens betrokkenen toch) van de FIA GT kan je dus vinden op deze link : http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=542

Wat daar dus als 'zekerheid wordt verkondigd, blijkt volgens betrokkenen dus een 'mogelijkheid' te zijn...
Reply With Quote
Old 27-02-2005, 01:16
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Cool

leuk een nl-be team hopelijk zullen ze het wel beter doen dan zwaans racing dit jaar (welke auto gaan zij eigenlijk rijden)
Reply With Quote
Old 27-02-2005, 01:45
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Zwaans komt dit jaar niet uit in het Fia GT kampioenschap.
Reply With Quote
Old 27-02-2005, 13:48
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Zwaans heeft inmiddels 1 wagen verkocht, de #10 van afgelopen jaar, verkocht aan Vonka die ermee wil gaan rijden in het Procar of iets dergelijks. Voor de #9 wordt een dezer weken een koper verwacht. 2005 gaan ze rustig aan doen, even in alle rust de mogelijkheden voor later bekijken. Dus verwacht daar voor dit jaar verder niet al te veel van.
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 00:02
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mistery
Wat die 'optimistische berichtgeving' betreft, heeft lmsr.net zich gebaseerd op een bericht van de FIA GT organisatie, dus schiet niet op de pianist, doch op de componist. En de berichten van de organisatie zouden normalerwijze 'zeer betrouwbaar' moeten zijn, ware het niet dat ook nu weer het geheel door één der betrokken partijen wordt tegengesproken. "Waar halen ze dat nu weer, er is geen enkele zekerheid daarover", zijn de woorden die ik enkele minuten geleden telefonisch mocht vernemen...

Het 'kwakkel' artikel (volgens betrokkenen toch) van de FIA GT kan je dus vinden op deze link : http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=542

Wat daar dus als 'zekerheid wordt verkondigd, blijkt volgens betrokkenen dus een 'mogelijkheid' te zijn...
Ik heb geen bronnen dicht bij het team en dus van de week na het ontvangen van het persbericht even contact gehad met de FIA. Daar vertelde men me dat Toine het media bericht heeft verstuurd en later ook nog telefonisch heeft bevestigd.

De toon van de laatste zin is denk ik het belangrijkste. 'T is denk ik geen vraag meer of de auto er staat maar of die er optijd staat.

IIG een super aanvulling voor het veld IMHO!
Old 28-02-2005, 00:04
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Bramzel
Zwaans heeft inmiddels 1 wagen verkocht, de #10 van afgelopen jaar, verkocht aan Vonka die ermee wil gaan rijden in het Procar of iets dergelijks. Voor de #9 wordt een dezer weken een koper verwacht. 2005 gaan ze rustig aan doen, even in alle rust de mogelijkheden voor later bekijken. Dus verwacht daar voor dit jaar verder niet al te veel van.
Jammer! Was zeker ook een mooie kans geweest voor Simbin's GTR dat midden volgende maand uit moet komen in de rest van Europa.

Ook niets iets tijdens de 24u Bramzel?
Old 28-02-2005, 00:15
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by vandijk
Ik heb geen bronnen dicht bij het team en dus van de week na het ontvangen van het persbericht even contact gehad met de FIA. Daar vertelde men me dat Toine het media bericht heeft verstuurd en later ook nog telefonisch heeft bevestigd.

De toon van de laatste zin is denk ik het belangrijkste. 'T is denk ik geen vraag meer of de auto er staat maar of die er optijd staat.

IIG een super aanvulling voor het veld IMHO!
Het zal inderdaad een aanvulling voor het veld zijn. Ik hoop enkel maar dat de joint-venture in de 'verdere voorbereiding' ietsjes beter overeenkomt dan in hun media-politiek, want hier zijn diverse mensen de speelbal geweest van diverse partijen.

Last edited by Mistery; 28-02-2005 at 00:18.
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 00:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Mistery
ware het niet dat ook nu weer het geheel door één der betrokken partijen wordt tegengesproken. "Waar halen ze dat nu weer, er is geen enkele zekerheid daarover", zijn de woorden die ik enkele minuten geleden telefonisch mocht vernemen...

Tja de soap GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh blijft voortduren Toch sterk dat sommige mensen hier het woord kwakkel in de mond durven te nemen. Nu ken ik een Nederlandstalige site waar ze zonder problemen de artikels van fiagt.com vertalen

Maar nu terug naar de kern van de zaak, GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh (met dank aan Theo Maassen ) en de media.

Waarom publiceren media zoals fiagt.com en autosport dergelijk nieuws? Niet omdat een redacteur een dikke duim heeft en daarop ligt te zuigen. Hij of zij zal zich baseren op een press-release van een team en/of media communicatieburo. Daarvoor dienen die dingen ook............bewerken en naar eigen inzicht publiceren. Niet klakkeloos overnemen

Hoe je het wendt of keert, iemand van de combinatie GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh zal een mededeling hebben gedaan naar de internationale pers. Het komt in mijn ogen zeer amateuristisch over als iemand van binnenuit die organisatie het tegendeel gaat beweren.

Ook al geeft iemand van een organisatie wellicht een prematuur signaal naar de media, de rest zet dan meteen dezelfde pet op. één mening die naar buiten gaat en geen twee, zoiets werkt de speculatie in de hand. Intern los je die zaken op maar niet via forums, quotes of interviews.

Tja dan de realiteit, als ik het goed begrijp is die C5-R nu pas onderweg. Succes aan elke coureur, monteur en engineer binnen de combinatie GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 01:20
Buzzbomb's Avatar
Buzzbomb Buzzbomb is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Ook al geeft iemand van een organisatie wellicht een prematuur signaal naar de media, de rest zet dan meteen dezelfde pet op. één mening die naar buiten gaat en geen twee, zoiets werkt de speculatie in de hand. Intern los je die zaken op maar niet via forums, quotes of interviews.
Voila, wijze woorden. Helemaal mee eens, ik hoop dat ze de samenwerking buiten het PR vlak wel helemaal op orde hebben. Een mooie wagen als die C5R zal immers wel voorin mee moeten draaien
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 02:17
Bramzel's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by vandijk
Jammer! Was zeker ook een mooie kans geweest voor Simbin's GTR dat midden volgende maand uit moet komen in de rest van Europa.

Ook niets iets tijdens de 24u Bramzel?
Zwaans is geen Simbin Zwaans en Roos (simbin) werken verder niet meer samen, Simbin zal ongetwijfeld wel weer ergens opduiken, weet alleen nog niet waar.
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 23:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Tja de soap GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh blijft voortduren
Op www.turbomagazine.be wederom ontwijkende woorden van Kumpen omtrent het project met de C5-R.

In het artikel over de Belcar en GLPK op pitstoptv.be een heel verdacht zinnetje:
Véél zal afhangen van het programma in de FIA GT, en in dat verband hangt nog een duistere waas rond GLPK.

Eerst zien, dan geloven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 05-03-2005, 23:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Wederom een bevestiging van de C5-R:

Quote:
When entries closed on February 28th, the FIA had received 21 full-season entry forms.

iets verderop in het bericht:
The grid should include up to five Maserati MC12 cars, which will face strong oppostion from five Saleen S7, five Ferrari Maranello (three Prodrive-built 550 models and two 575M cars) , one Corvette C5R, one Lister Storm and possibly a Lamborghini Murciélago R-GT.

Volledige artikel op: www.planetlemans.com
Reply With Quote
Old 06-03-2005, 16:14
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Wederom een bevestiging van de C5-R:
Een belangrijk detail.
Quote:
When entries closed on February 28th, the FIA had received 21 full-season entry forms, to be confirmed in a week, upon receipt of payment.
Definitief is de inschrijving nog niet. Laten we zeggen dat er een intentie is, maar dat wisten we al.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules