![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de Euphony 24 Uren van Zolder 2005? | |||
GLPK Racing |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 16.18% |
Kuismanen Competition |
9 | 13.24% |
RS Motors |
3 | 4.41% |
PSI Motorsport |
3 | 4.41% |
AD Sport |
8 | 11.76% |
Selleslagh Racing Team |
19 | 27.94% |
TT Racing |
10 | 14.71% |
Eurotech Racing |
0 | 0% |
Andere |
5 | 7.35% |
Voters: 68. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dit jaar ben ik al zeer tevreden als we de deelname gerealiseerd krijgen!Volgend jaar is de Saker mintens een net zo grote kanshebber als ieder ander welke nu getipt wordt. Met hulp van externe mensen is de Saker in staat om tot een klasse auto uit te groeien. De Ultima van Erik Qvick is zeer zeker een kanshebber, maar net zo als alle andere heb ook ik mijn gok op de Corvette gezet. Guido Buskens |
|
|||
|
|||
Vertigo123, waarom zouden wij moeten geloven in de Vertigo?
1 je verkoopt het start nummer 2 het wil niet zeggen dat je één keer een resultaat neer zet dat je een betrouwbare wagen hebt |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
wil hier niet mee gezegt hebben dat er een vertigo gaat starten!!!! ik wil gewoon de mening eens weten wat iedereen denkt. is het nu echt onmogelijk dat er is een outsider de 24 uren wint??? en van dat ene resultaat dat we nu is gehaald hebben. ik zou zeggen ga nog eens terug in de geschiedenis!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE]Een outsider is in mijn ogen de Porsche van Penders, de PSI Porsche van Palttala, de RS Racing Porsche en de Porsche 997 van o.a. de Thiersen. Als je eerlijk bent, dan heeft de Vertigo geen enkele kans om te winnen, ook niet in GTB.
Ben het volledig met je eens, deze outsider hebben inderdaad het potentiël om te winnen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Van de toppers in GTA/GTB zullen er enkele wel een probleem krijgen tijdens de 24 uur maar ze krijgen nooit allemaal een probleem. Daarvoor is de top te breed op dit moment. De Ultima kon weleens een mooi resultaat behalen in GTB, als ze de problemen van vorig jaar onder de knie hebben.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Thanks Mark voor het ogenschijnlijk vertrouwen. Alleszins mag gezegd dat we er dit jaar klaar voor zijn
|
|