![]() |
|
|
||||
|
||||
Locatie , organisatie , deelnemers , timing ,
jury , verslaggever , nat en ook droog , . . . gewoon super ! 't Was een driftig weekend ! ![]() Helaas sprak ik de pk's iets te veel aan . . . Motor is ne koffiemolen nu , de 2de reeds . . . In Chimay gaan we opnieuw voor een plaatsje in de top 5 .
Duke of Drift Last edited by M-jo; 28-03-2006 at 13:54. |
|
||||
|
||||
't was zeker een super dag, spijtig van Jo zijn motor en de gecrashte Bmw en Toyota. Ik kijk al uit naar round II
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yep, het was een super weekend. Ik heb weer veel bijgeleerd en veel intressante mensen ontmoet. Het weer is uiteindelijk nog goed meegevallen ook! Als de rest van de rondes ook zo gaan zijn, dan gaat m'n website z'n naam nog eer aandoen. ![]() Thx organisatie! Drifting for Life! |
|
||||
|
||||
Uitslag staat op www.belgiandriftseries.com
Prachtige site trouwens ! ![]() Ongeacht de uitslag ben ik fier en blij met de Belgische deelnemers .
Duke of Drift Last edited by M-jo; 28-03-2006 at 15:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 3 maanden stil zitten en 2 rondjes voor de qualificatie is niet echt bevordelijk voor het resultaat natuurlijk. Ik zal in de komende 2 maanden tijd moeten vrijmaken om te oefenen en mijn resultaten zullen wel verbeteren naar het eind van het jaar toe. ![]() |
|
||||
|
||||
Asje pas de 1ste keer kan rijden op zondagmorgen ,
neem ik je op sleeptouw . Zodoende heb je snel de lijn en de juiste snelheid mee . Heb spijt dat ik hier niet aan dacht . Zal dit doen voor alle M Power Drifters . . . Effe teamdriften in de vrije training op zondagmorgen ! Maar de vrije training op zaterdagavond is wel de moeite , eigenlijk broodnodig , kan je eens achter Remmo , Olaf , Kees , Vincent , Wilco noem maar op , driften . Zo 1 run betekent méér dan 1 uur alleen driften . Je kan dit natuurlijk ook proberen 's morgens op zondag . Probleem is dat je ze niet kan volgen . . . Neem ook iemand mee , eens in de auto , eens aan de kant , zodoende kan die de driftlijnen vergelijken . . . ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga kijken of ik in Chimay op zaterdag kan oefenen, want ondanks dat ik mij heel goed geamuseerd heb in Ciney, mag zich zo'n resultaat geen tweede keer voordoen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aanbevolen wordt altijd om aan de voorlopige driftschool sessie te doen en als echte minimum de oefensessie in de namiddag. Niet alleen kun je de eigen drifttechnieken verbeteren, maar evt. problemen met de auto kom je ook sneller tegen. Voorbereiding is alles.
De bezoekers uit Zwitserland en Duitsland (Andreas en Kai) hadden sinds hun bezoek aan de driftschool in Zolder (januari) ook niet kunnen driften of oefenen. Wel hebben ze deelgenomen aan de sessie op de zaterdag in Ciney. Zo zie je dat tracktime wel een groot verschil kan maken in de resultaten. In Chimay wordt ook een driftschool sessie gehouden zoals op alle rondes van 2006. Enige uitzondering is de laatste ronde in CINEY. Daar komt driftschool een dag na de finale en niet één dag daarvoor. Inschrijvingen voor CHIMAY worden nu al geaccepteerd via de e-mail: chimay@belgiandriftseries.com Last edited by Driftpromotion; 03-04-2006 at 22:45. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|