![]() |
|
|
||||
|
||||
Data 2006 Belgian Drift Series
tada! hier zijn ze dan:
round 1: 25/26 maart @ Ciney zondag 26 maart Driftchallenges "Twin Drift Battle Best of 16" + "Sideways Challenge" + "Team Drifting" zaterdag 25 maart Driftschool + Drift Taxi round 2: 24/25 juni European Drag Event @ Chimay zondag 25 juni Driftchallenges "Twin Drift Battle Best of 16" + "Sideways Challenge" + "Team Drifting" zaterdag 24 juni Driftschool + Drift Taxi round 3: 2/3 september @ St. Truiden zondag 3 september Driftchallenges "Twin Drift Battle Best of 16" + "Sideways Challeng" + "Team Drifting" zaterdag 2 september Driftschool + Drift Taxi 15/16/17 september @ Spa Franchorchamps round 4: zondag 17 september Driftchallenges "Twin Drift Battle Best of 16" + "Sideways Challenge" + "Team Drifting" zaterdag 16 september Driftschool + Drift Taxi vrijdag 15 september, Pressday Belgian Drift Series BIG FINAL met NL Drift Series: 14/15 oktober @ Ciney Night Drift zaterdag 14 oktober kwalificatie Driftchallenges "Twin Drift Battle Best of 16" + "Sideways Challenge" + "Team Drifting" zaterdagavond NIGHT DRIFT BIG FINAL DRIFT FINALS van de drie driftchallenges van 19.00 tot 22.00 uur zaterdagavond vanaf 22.00 uur: Party Time in de Expo met huldiging van de BE en NL Drift Series kampioenen + Best Rookie 2006 zondag 15 oktober Driftschool en Drift Taxi Last edited by BE Drift Series; 26-02-2006 at 10:29. |
|
||||
|
||||
Valt er iets te verdien? prijzengeld of zo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by BE Drift Series; 24-03-2006 at 10:24. |
|
||||
|
||||
Zier er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga voor de 5 rondes , en de 100% !
![]() Bedankt voor de tijdige kalender . ![]() @ The M Power Drifters : Dit is waar jullie moeten zijn , hé !
Duke of Drift Last edited by M-jo; 07-02-2006 at 22:48. |
|
||||
|
||||
Ziet er fantastisch uit
Ik ga al eens kijken of ik die data vrij kan maken. |
|
||||
|
||||
Moeten er voor alle challenges, licenties behaalt worden?
|
|
||||
|
||||
iedereen die in 2005 heeft deelgenomen aan 1 of meerdere ronde van Belgium Drift Series of NL Drift Series heeft automatisch een Clubman Drift Licentie (wel even aanvragen en 2 pasfoto's inleveren). Heb je dat niet, dan kun je een testje afleggen op 1 van de Driftschool.be dagen op Zolder of Croix en Ternois.
|
|
||||
|
||||
Telt Eran drift day ook mee?
Ik denk niet dat ik Croix ga geraken, vrijdag is onmogelijk voor mij. ![]() |
|
|||
|
|||
Trouwens mooi artikeltje in de laatste Turbo Magazine...
Good job !!! ![]() C U |
|
||||
|
||||
@ Jeroen : wij moeten gewoon 2 pasfoto's opsturen .
@ BE Series : post hier adres graag . dan kunnen we naar de fotograaf . . . ![]() en heb je ze ook tijdig met de post . Sommige van ons zien elkaar immers niet meer voor einde maart in Ciney . ![]()
|
||||
|
||||
we kunnen ter plekke licenties maken, neem 2 pasfoto's, 10 euro en het komt goed.
Dus 18 februari Hilvarenbeek, 3 maart Croix, 17 maart Croix en natuurlijk 25/26maart Chinay. Voor diegene die nog geen Clubman Drift Licentie hebben: je kunt op bovenstaande dagen vragen om een gratis licentie proef om 1600 uur. |
|
||||
|
||||
Hilvarenbeek waar ligt dat ?
Wat is er te doen ginds ? PS : Ik doe mijn licentieproef in Croix op 17/03 .
|
||||
|
||||
Quote:
dus Duke of Drift; u hebt reeds een Clubman Drift Licentie! |
|
||||
|
||||
@ Jo : Hilvarenbeek ligt bij Tilburg, 1u30 - 2u rijden
@ BE Drift Series : Wat is er te doen? ![]() |