![]() |
|
|
||||
|
||||
Hier heb ik wat foto's van het polijstwerk van gisteren. Na enkele uurtjes werk, is dit het resultaat.
Hier de 'geschuurde' body. Dit is geschuurd t.e.m. korrel 12000 Hier het verschilletje tussen de body, die al compound gehad heeft, en de neus die alleen geschuurd is t.e.m. 12000 Dit is een foto die ik gisterenavond gemaakt heb. Deze is gemaakt met kunstlicht. Niet zo mooi vind ik, zeker niet als je de volgende foto's ziet. Deze zijn gemaakt bij valavond, zoals Huudo zei. Goede tip trouwens, bedankt Huudo! De andere delen zijn natuurlijk ook zoals deze ![]() Ben best tevreden met het resultaat, en ga dat polijsten zeker nog meer doen, echt een aanrader!! Tom |
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat een koelbuis naar dat oliefiltertje achteraan loopt? Dus een van de buizen van de rechter radiator. Omdat er twee voor de olie zijn en twee voor de koelvloeistof. En op dat oliefiltertje komt ook zo'n buis aan...Op deze foto's kan je zien wat ik bedoel (hoop ik
![]() ![]() ![]() En zoja, welke buis van de vier is het dan? Sorry, maar van die technische snufjes ken ik ECHT niks. En de andere koelbuizen, komen die gewoon in het blok vanuit de radiator? En waar boor ik ze dan best in? Ze gaan voor de uitlaten naar het blok toe, en dan waar naartoe? Hier zie je wat ik daarmee weer bedoel. ![]() Tom (die nu aan het scratchwerk bezig is) |
|
||||
|
||||
Dat wat jij een oliefiltertje noemt is eigenlijk de kop van het oliereservoir. De ruimte tussen motor en versnellingsbak wordt gebruikt als reservoir voor de droge cartersmering en bovenop staat een vergaarbak die tevens dient als watergekoelde oliekoeler. Dus er komen zowel water als olieleidingen op toe. Hoe je de waterleidingen naar de koelradiatoren moet boren ... vanuit het motorblok, maar de juiste positie is niet zomaar te bepalen. Daarvoor heb je goeie referentie foto's nodig ... en google kan je hierbij helpen. Zoeken, zoeken, zoeken ... avonden lang, en plots vind je wat je zoekt!
|
||||
|
||||
ivm het posten van foto's die niet de jouwe zijn, graag steeds een linkje erbij naar de site vanwaar je ze gehaald hebt, of vanaf waar je ze "hotlinkt".
In dit geval dus: Bron: http://www.museumcollection.co.jp/ga...rari/189_I.htm ![]() |
|
||||
|
||||
Ok sorry, wist ik niet.
Tom |
|
||||
|
||||
Bij deze dus ook bedankt voor de link
![]() ![]()