De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-05-2006, 21:38
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Wat me ook opviel, wat het gemak waarmee ze Fisico lieten doorrijden ondanks de blauwe vlaggen. De regel is normaal gezien drie blauwe vlaggen negeren, en dan moet je ze voorlaten. Ik denk dat Fisico er dertig gekregen heeft tijdens z'n flying laps ( de ronden waarbij tot tweemaal toe een wagen inhaalde aan de chicane.
Dat is mij ook op gevallen hij kreeg zeker 3 ronden lang een blauwe vlag. Ik denk dat hij wakker werdt toen hij Alonso in zijn spiegel zag om hem te dubbelen. Effe gas bij geven. En hoe !
Old 28-05-2006, 22:09
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Albers heeft weer een rare uitleg:

Quote:
"It was just a shame to get a drive-through penalty," said Albers, who went on to finish in 12th place.

"I have no clue why, to be honest, because from my point of view, my front wing was ahead and I had position. But everyone has their own opinion of that, so we'll leave that alone for now.

autosport.com
Dus als je voorvleugel ervoor zit mag je iemand de muur induwen?

Reply With Quote
Old 28-05-2006, 22:56
Raceboy's Avatar
Administrator

Horner is een man van zijn woord:

Quote:
We can't confirm that he did indeed rub anything before making the leap, but he did stay true to his word - naked, except for the red Superman cape that Coulthard wore on the podium!

autosport.com

Reply With Quote
Old 28-05-2006, 23:04
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by raceboy
Horner is een man van zijn woord:

Bron: www.f1racing.nl
Old 29-05-2006, 00:12
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Hetgeen me opviel was hoezeer Fisichella weer zat te slapen de eerste helft van de race. Pas toen hij Alonso in z'n spiegels zag, schoot hij wakker. Hij haalde direct 2 wagens in in 2 ronden, en reed even snel als Alonso.
Old 29-05-2006, 00:31
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by sledge
Hetgeen me opviel was hoezeer Fisichella weer zat te slapen de eerste helft van de race. Pas toen hij Alonso in z'n spiegels zag, schoot hij wakker. Hij haalde direct 2 wagens in in 2 ronden, en reed even snel als Alonso.
Inderdaad raar. Hij moet toen gedacht hebben dat hij zeker in beeld was
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 08:50
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Toen Coulthard een paar jaar geleden, na de pole te hebben gereden, maar niet weggeraakt te zijn voor de opwarmronde, als laatste mocht vertrekken, hebben er nog heel wat met hem gelachen (omdat hij heel lang achter Bernoldi (?) vastzat. Maar hij eindigde uiteindelijk wel mooi in de punten (5de dacht ik). Het is hem dus al voorgedaan door iemand die door velen en in het bijzonder de MS-fans als een kluns wordt beschouwd.
Old 29-05-2006, 11:29
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mario
Toen Coulthard een paar jaar geleden, na de pole te hebben gereden, maar niet weggeraakt te zijn voor de opwarmronde, als laatste mocht vertrekken, hebben er nog heel wat met hem gelachen (omdat hij heel lang achter Bernoldi (?) vastzat. Maar hij eindigde uiteindelijk wel mooi in de punten (5de dacht ik). Het is hem dus al voorgedaan door iemand die door velen en in het bijzonder de MS-fans als een kluns wordt beschouwd.
...met het kleine verschil dat er toen 12 uitvallers waren. Gisteren vijf.
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 11:44
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Coulthard een kluns ? Coulthard een coureur die nooit uit de schaduw van Hakkinen raakte en elk jaar opnieuw een wereldtitel voorspelde. En inhalen op Monaco is idd quasi onmogelijk. Schumacher kon duidelijk profiteren van de safety car gisteren, dat was zelfs logisch voor de sporza-commentatoren.

Wat Coulthard betreft, ik kon het niet laten om wat opzoekwerk te verrichten. Toen de race in Monaco in 2001 startte met Coulthard op pole, weigerde zijn bolide dienst en moest hij noodgedwongen achteraan beginnen. Coulthard zat toen rondelang achter Bernoldi, tot een pitstop van Enrique en een hoop accidentjes op de baan hem nog 2 punten (toen nog de 5de plaats) opleverde.

Reacties na de race,op de 52ste pagina van dit formule1-forum

Tsjolder: (leeft die nog ?)

Sorry, maar ik kan niet anders dan zeggen dat Coulthard bij het ongeluk (alhoewel, dat dat nog nie is opgelost is een echte schande) ongelooflijk veel geluk heeft gehad. Eigenlijk is hij maar 1 rijder echt voorbijgaan die geen probleem had: Button.effe een opsomming van de uitvallers die voor hem zaten: Hakkinen, Ralf, Montoya, Trulli, Fisichella, Frentzen, De la Rosa, Panis. En Alesi, Alonso en Verstappen hadden allemaal één of ander probleem, waardoor Coulthard er makkelijk langs kon (alhoewel hij wellicht voorbij Verstappen en Alonso ging geraakt zijn met de pitstops). Ik heb er maar 1 weten voorbijsteken vandaag: Jos Verstappen.
Coulthard heeft idd snelle rondjes gereden, dat moet ge doen. Maar gezien het feit dat hij zo lang achter Bernoldi gezeten had, kon hij alleen maar erop rekenen dat er heeeeel veel anderen problemen zouden krijgen, anders kon hij nooit in de punten geraken. Bovendien is het na de pitstop van Bernoldi geen enkele keer meer voorgevallen dat hij achter een rechtstreekse tegenstander zat. Van 22 naar 5 gaan terwijl ge maar 1 keer vlak achter uw voorganger hebt gezeten, dat noem ik geluk.

Finish:

En Coulthard heeft idd wel een mooie inhaalrace gereden, maar hier lijkt het me toch, nuchter bekeken, ietwat geluk dat hij nog die 5de plaats heeft kunnen pakken, rekening houdende met de hele resem uitvallers, en dan nog die Alesi die -naar ik hier kan lezen- de kant heeft geraakt ergens.

Werner333:

Coulthard mag deze keer dank U wel tegen de racegoden zeggen. Nu ja ieder op zijne toer he.

TiBo:

Wat is die Coulthard een nietsnut zeg! In de 40-tig ronden achter een Arrows blijven hangen met een Mac. die misschien wel de snelste wagen was vandaag.
Schumacher was erop of erover gereden. Hij had er alles aan gedaan om er voorbij te komen. Hij had misschien geen punten gehaald, ... maar hij had /*-! gestreden voor de 15 plaats.

Coulthard wereldkampioen? Laat me niet lachen!

en ik sluit af met Mario zelf:

Voor mijn part een race om snel te vergeten:
a) omdat er haast nergens strijd was, tenzij vanachter (dank je Bernoldi ),
b) omdat MS gewonnen heeft (die wel goed gereden zal hebben, daar niet van, maar die er niet voor heeft moeten knokken).

En het feit dat DC niet op gang komt en Hakkinen uitvalt heeft uiteraard niets met geluk te maken, maar alles met de genialiteit van MS. DC is eigenlijk wreed lomp om 5de over de streep te komen, dat kan zelfs een knoeier als ik.

Dus samengevat:
2006: Schumacher 5des door een safety-car na ongeveer 15 ronden vastgezeten te hebben achter Button

2001: Coulthard 5des door een ophoping van uitvallers Hakkinen, Ralf, Montoya, Trulli, Fisichella, Frentzen, De la Rosa, Panis, Alesi, Alonso en Verstappen, na een halve race vastgezeten te hebben achter Bernoldi.

Conclusie: BEIDE GELUK.
Zo, die kerk staat weer in het midden.
Old 29-05-2006, 13:07
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

weet iemand of je die race kunt na bekijken op het internet want kheb op de verkeerd post opgenomen
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 15:27
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by Gèrre
weet iemand of je die race kunt na bekijken op het internet want kheb op de verkeerd post opgenomen
op een legale manier? neen.

via bittorrent vind je soms wel eens een race terug.

Reply With Quote
Old 29-05-2006, 15:57
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Ok bedankt
Ik zal eens naar bittorent zoeken op het internet

Gèrre
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules