![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 7] 2006 Grand Prix of Monaco
De eerste schijtlijsters hebben we te pakken:
Barichello Quote:
Quote:
![]() Waren zijn de bikkels en ijzervreters van vroeger?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Kben toch wel eens benieuwd wat het gaat geven hoor morgen, zeker in die eerst twee kwalificaties. Er gaan er daar echt wel een aantal gefrustreerd uitkomen
![]() En zoals elk jaar is het weer volledig glitter & glamour met de GP van Monaco: * Red Bull promoot de nieuwe Superman film * Bij McLaren dit jaar weer diamantjes, niet op de helm, maar wel op de stuurtjes. * Schumi rijdt ook met een nieuwe overal rond, echt lelijk als ge het mij vraagt ![]() En ik heb wellicht nog enkele dingen niet opgemerkt ![]()
|
||||
|
||||
raikkonen heeft ook een iets andere helm dan normaal precies
![]() het nieuwe pak van schumi vind ik trouwens wel heel mooi.. ![]() |
|
||||
|
||||
is dat Ron Dennis, met die wandelstok?
|
||||
|
||||
Neenee, dat is niet Dennis
![]() Barrichello rijdt ook met een ander helm rond, namelijk die van Tony Kanaan, Tony rijdt dit weekend in Indianapolis met de helm van Barrichello.
|
||||
|
||||
De nieuwe overall van Shumi vind ik iets "typisch" voor hem.
|
|
||||
|
||||
![]() bij Mclaren zijn het precies doe-het-zelvers geworden ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ps ik lees net dit op f1racing.nl Quote:
|
|
||||
|
||||
Zaaaaaaalig van DC om daar als supperman opt podium te gaan staan!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Erg geslaagd.
Spijtig van webber en klien. Schumacher heeft wat geluk gehad dat het safetycar was.iedereen maakte meteen hun 2de stop. Frustrerend voor raikkonen want hij was werkelijk wel sneller dan alonso. Webber maakte er ook een prachtige race van en had volgens mij best goede kansen om te winnen. Fisichella super gestreden.Met coulthard ging het maar net goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Alonso, wat heeft die geluk gehad zeg ... Raikkonen zijn motor ploft, Webber zijn motor ploft. En vorig jaar had hij ook al zoveel geluk ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() schumi heeft het wel gooed gedaan ! mooie in haal actie's.. zeker in de eerste ronde van 22 naa 16 ![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Dimitri]Schumacher heeft een pracht van een wedstrijd gereden. Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Een podium had erin gezeten, /QUOTE]
??????? Schumacher heeft volgens hetgeen wat ik gezien heb, heel veel geluk gehad. Door die safety-car heeft hij kunnen bijbenen en vlak na de safety car periode zijn er verscheidene wagens van VOOR SChumi uitgevallen waardoor hij plaatsen goed maakte. Ok ja, Schumi heeft aangevallen, maar wat had hij te verliezen? Terwijl Alonso gewoon de wedstrijd controleerde op het laatste. Als Schumi Barrichello nog was voorbij gegaan, was hij nog maar 4des hé. SChumi stond al niet hoog meer in mijn achting, maar nu is hij nog meer gedaald, door zijn geweldig sportief manoevre van gisteren. Hij denkt precies dat hij alles kan permiteren en iedereen alles kan wijsmaken.
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|