![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Maar niet ALLE silhouettes zijn fragiel, want de uiteindelijk wint een silhouette... Quote:
Nu moet ik toegeven dat het vorig jaar drukker was. Maar toen ik even een klein rondje maakte, zag ik dat best vol was tussen de bomen op het circuit. (zeg maar de bronze zone). In de zon was het gewoon niet uit te houden.... En het hoeft niet altijd mega druk te zijn. Het was echt gezellig druk...niet te vol, maar ook niet zo dat er niemand was. Dat heb ik wel eens met een Belcar anders meegemaakt ![]() En om gelijk maar even door te babbelen...de race was spannend tot de laatste rondes. Iemand in die silhouette van Slaus/Lupant/Palttala liet zien hoe je een BMW moest besturen...door in 3 - 4 rondjes van ongeveer 8 seconde achterstand op je voorganger, je voorganger in te halen. Die GT wagen van Pino liet ook zien dat je een mooi resultaat kunt neerzetten met een niet goedwerkende versnellingsbak. Om nog even een vergelijking met de Belcar neer te zetten. Het podium was hier één groot vreugde iets. Iedereen was blij voor elkaar en hadden feest met elkaar. En dat maakte niet uit in welke klasse dat was, de T1 had er evenveel lol als de T6 - klasse. Het Belcar podium komt (soms) wat formeel over.(bij mij) Ik ben er dus een weekendje geweest. En heb me echt opperbest vermaakt. Veel meer spanning gezien dan tijdens een Belcar weekend, en de sfeer was erg geslaagd...Bij mij kwam het over dat iedereen elkaar het geluk gunde... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alleen de PR-karavaan van de Renault World Series heeft gewerkt, reeds meerdere jaren overigens ![]() Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Er bleef niet meer van over. Het team had gisteren nog het gissen maar dat er ook iets bij de brandstoftank is gebeurd tijdens de brand, daar zijn ze zeker van. Zo'n vlammenzee, dat zie je niet vaak. Heeft iemand het gezien op La Deux of RTBF. Daar zie je het goed op onze foto's. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgens mij was de tank weg, want de "tankdop" is nog wel te herkennen, en is voorop de auto..Maar ik ben een leek... |
|
||||
|
||||
Quote:
Yippie!! Maar het oude Golfke doet het toch maar weer!! |
|
||||
|
||||
Toeschouwersaantal: door PRC Group (via de GRATIS tickets, o.a. verspreid door www.racingworld.be) : 18.000, volgens de aanwezige "Police" zou dat 22.000 moeten zijn. Laten we het bij de eerste cijfers houden.
Groeten, Dries DS Last edited by Dries DS; 12-06-2006 at 17:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nooit bij stil gestaan dat dit zo is. Eigenlijk wel handig om te weten voor onze weekend-activiteit ![]()
|
||||
|
||||
Ik zelf heb genoten van een prachtig weekend. Zeker door de combinatie van het heel mooie weer én de spannende koers tot de laatste minuut!
Zoals al aangekaart blijft men bij PRC met 2 maten en gewichten werken en kan en mag er veel (in o.a. de pits) en rijden er amper wagens rond met nummers die leesbaar zijn in het donker enz enz... De top 15 op de grid was echt wel dik in orde qua qualiteit, veel mooier vind ik dan in de Belcar waar er amper duels zijn. Ik heb heel de race lang duels gezien in Spa, bij momenten vond ik het zelfs te gek voor een endurance race... Verder is er ook in de top 15 een enorme diversiteit aan top wagens, ik durf bijna te zeggen dat je dit in bijna geen enkele serie vind bij de top wagens. Ook knettergek hoe de Mégane(s) wegreden bij de start, terwijl ze zoals verwacht uit/terugvielen... Ik denk dat ze al bij al nog wel tevreden zijn in het kamp van Renault Sport over de uithouding van de Mégane. Renault Sport was er trouwens met ingenieurs die de wagan hebben ontwikkeld om zo een optimale support te kunen geven en de ontwikkeling van de Mégane als endurance wagen te versnellen. Er stond zelfs een 3e 100% race klare Mégane klaar bij Delhaye Racing zodat alle stukken paraat waren in welk geval dan ook bovenop een trailer vol met lossen onderdelen! Wat de Audi betreft, zeer triest natuurlijk! nog een geluk dat de piloot niks heeft... Hopelijk zien we ze zo snel mogelijk terug op de grid van een (BTCS) race! Ze kunnen nu naar zolder komen voor de 24uren als vervanging van deze 12uren... (dromen en hopen mag hé ![]() Wel vreemd vind ik in heel het verhaal van de afgebrande audi is dat men nergens één word rept over centen, budgetten die nodig zijn voor de rebuild van een nieuwe wagen. Het lijkt wel of Dubois de briefkes van 500€ van een rol te scheuren heeft en dat Audi België af en toe de rol ververst... Last edited by Mr.Dallara; 13-06-2006 at 12:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik denk wel dat er voor die audi de nodige verzekering is afgesloten!
het werk kan je niet recupereren, de waarde van de auto hopelijk wel
|
|||
|
|||
Jammer van de Audi (de mooiste wagen van de grid, zelfs DTM kan er nog wat van leren).
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|