![]() |
|
|
View Poll Results: Welk systeem van tombola geniet jouw voorkeur? | |||
Ik wil dat het oude systeem van lotjes aan 5 euro behouden blijft. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil best een kit van een hogere kwaliteit, maar de prijs moet 5 euro per lotje blijven. |
1 | 6.67% |
Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro. |
12 | 80.00% |
De lotjes mogen best 10 euro kosten, dan krijgen we ook een kit van hogere kwaliteit. |
2 | 13.33% |
Voters: 15. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ook aanwezig.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
ik ga alvast een modelleke meebrengen nl ééntje dat volledig via 3D printing is gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
Idem hier, maar dan zonder 3D printing
![]()
|
||||
|
||||
Het zal ook bij mij afhangen van het weer,maar normaal gezien ben ik er ook.
|
|
||||
|
||||
Bij leven en berijdbare wegen zal ik ook de tombola komen onveilig maken, just for fun....
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest gaat de tijd helemaal gevuld zijn met onze tombola en de daarmee gepaard gaande.... quiz! Plezier, fun en amusement gegarandeerd! |
|
||||
|
||||
Aan alle leden van de Paddock-modelbouw.
Ik heb besloten na de negatieve reacties tegen mij persoonlijk nooit meer naar de vergaderingen te komen. Die reacties komen dan nog hoofdzakelijk van diegenen die geen enkele interesse vertonen in wat ik bouw,en ik van mening was niets verkeerd gezegd te hebben. De laatste vergadering is er trouwens gezegd dat ik een ruziestoker ben en men het liever heeft dat ik weg blijf. Dat was niet 1 persoon die dit gezegd heeft maar bijna iedereen,zelfs door leden waarvan ik dacht dat het vrienden waren. Trouwens als 2 de rangs bouwer hoor ik niet thuis in dit zogezegd professioneel clubje. Ik vind het spijtig dat het allemaal achter mijn rug gezegd wordt en niet rechtstreeks aan mij. Of ik nog ga posten en lidgeld betalen daar moet ik nog eens over nadenken,er zijn leden die mijn modellen toch tof vinden en te ver wonen om naar de vergaderingen tekomen,langs deze weg wil ik hun mijn modellen laten zien en zou ik toch nog lidgeld betalen. Men zal deze post wel verwijderen zoals in het verleden nog al gebeurd is,maar dat zegt meer van die personen als van mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik me niet vergis, is dit de voorlopige lijst van mensen die gaan proberen aanwezig te zijn; -Nismo -TvD -Doc -Gert Mertens -Eyckles -Loixrallyfan -Juha -BSmodels -Dominique -Starmodel -Petter -Sennake Jammer genoeg heb ik geen relaties wat betreft het weer, dus hopelijk valt het weer mee. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-12-2010 at 15:40. |
|
|||
|
|||
Ik ben er in gedachten bij, telt dat ook?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voila, je geeft zelf al de perfecte reden aan om naar meetings te komen. Ze kunnen dan nl niet echter je rug babbelen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Tuurlijk wel. Lekker roddelen, heerlijk.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Je wilt niet weten wat we over jou zeiden als je er niet was.....
![]() Ben dan wel benieuwd wat er over mij gezegd wordt, nu ik er niet meer ben haha |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Jammer wat hier weer allemaal gebeurt, maar ik kan Racer wel begrijpen.
Ook ik begrijp niet goed wat hij deze keer weer verkeerd gedaan of gezegd zou hebben om zulke reactie uit te lokken. Maar goed,het is zijn beslissing om niet meer te komen als hij er zich niet welkom of goed bij voelt. Wat de meeting van vrijdag betreft, zie ik het dus ook niet zitten om te komen. Die tombola zegt mij totaal niets,voel me daar ook niet goed bij, dus zal ik er niet bijzijn. Amuseer jullie maar, en alvast prettige feestdagen gewenst, en misschien tot volgend jaar. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|