![]() |
|
|
||||
|
||||
ehmm
ofwel gaat em ze allemaal moeten scannen ofwel zulde nekeer bij de werner zelf moeten gaan kijken zene ... Bovendien zit werner tot morgenavond op Francorchamps ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Waar zou hij anders zitten?? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben juist terug van Spa. Het zal voor Maandag zijn.
|
|
||||
|
||||
Het is dus Maandag (wel een week later dan beloofd
![]() http://www.atmosphere.be/motors/ferr...makkart04.html |
|
||||
|
||||
Aha, de mannen van de "Borinage"
![]() |
|
||||
|
||||
LOL. We zagen er inderdaad op ons paasbest uit na de race.
|
|
||||
|
||||
Zalig die koppekes! Altijd plezant om u eigen zo ineens terug te vinden op het net! Blijven doen die fotokes. Misschien de volgende keer iets meer? Kzou da ook wel willen doen maar ik hem ni de uitrusting!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik zou willen voorstellen om de verslagjes die hier geschreven zijn door leden van de mak integraal over te nemen in het clubblad
dit heeft verschillende voordelen: 1. ik moet niet meer zitten wachten op de verslagen 2.jullie moeten ze niet meer doorsturen 3. ik kan aan het makblad werken wanneer ik tijd heb ik zou nog wel willen vragen om de naam van jullie team erbij te zetten en evt ook met wie je hebt samengereden. ik geloof dat speesman en fastfons samenrijden, sennake en werner, maarten en benklak, pascal en ... soit verbeter indien nodig hé alvast bedankt
|
|||
|
|||
Quote:
Normaalgezien vormen Werner Sennake en ikzelf een team. Eén van de weinigen met drie piloten. C U |
|
||||
|
||||
speesman en fastfons is idd correct. Tezamen vormen wij calamitas.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|